پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
انجمن شرکت های ریلی در نامه ای به مدیرعامل راه آهن نسبت به برخی بی‌توجهی‌ها در ایستگاه های راه آهن که سبب وارد آمدن خسارت به واگن های باری و محموله های آن می شود، اعتراض کرد.

شعار سال: در نامه ای به امضای مهرداد تقی زاده معاون سابق حمل و نقل وزیر مستعفی راه و شهرسازی و دبیر فعلی انجمن شرکت های ریلی خطاب به سعید رسولی، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن، نسبت به بی توجهی شرکت راه آهن و مسئولان ایستگاه ها که سبب وارد آمدن انواع خسارات به شرکت های حمل و نقل ریلی می شود، اعتراض شده است.

در این نامه سه گروه خسارت ذکر شده که شامل خسارت به ناوگان به دلیل بی‌توجهی مأموران ایستگاه‌ها، سرقت از محموله واگن‌ها و سرقت و مفقودی قطعات ناوگان می‌شود.

انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی در پیوست این نامه، نامه‌نگاری‌های متعدد مدیران عامل شرکت های ریلی با مدیران شرکت راه آهن را ضمیمه کرده و نسبت به افزایش میزان خسارات وارده به این شرکت ها در اثر سهل انگاری مأموران ایستگاه های راه آهن، انتقاد کرده است.

گفتنی است شرکت های حمل و نقل ریلی خواستار پرداخت خسارات وارده به خود از سوی شرکت راه آهن هستند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 شهریور 98، کد مطلب: 4714186: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
من هم شنیدم که بین راهی این اتفاق می افتد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین