پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۳۲۸۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کسانی که بازنشسته شده‌اند به هیچ عنوان نمی‌توانند به عنوان اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌ها فعالیت کنند آنها فقط به عنوان نیروی حق التدریس مجاز به تدریس هستند.
شعار سال: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کسانی که بازنشسته شده‌اند به هیچ عنوان نمی‌توانند به عنوان اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌ها فعالیت کنند آنها فقط به عنوان نیروی حق التدریس مجاز به تدریس هستند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « چگونگی پذیرش ظریف بازنشسته در هیات علمی علمی دانشگاه تهران» را در مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره موضوع «چگونگی پذیرش ظریف بازنشسته در هیات علمی علمی دانشگاه تهران» با اشاره به غیر قانونی بودن فعالیت بازنشستگان به عنوان هیأت علمی دانشگاه‌ها، گفت: افرادی که به طور کلی در مراکز آموزشی، نهاد و ارگان های مختلف بازنشسته شده‌اند به هیچ وجه نمی‌توانند به عنوان اعضای هیأت علمی در دانشگاه های سراسر کشور فعالیت کنند.

 وی افزود: براساس قانون و بخشنامه‌ای که به همه دانشگاه‌ها و مراکز علمی داده‌ایم هیچ یک از بازنشستگان اجازه فعالیت در قالب اعضای هیأت علمی را ندارند.

غلامی تصریح کرد: بازنشستگان در صورت تمایل و دارا بودن شرایط لازم برای فعالیت‌های آموزشی تنها می‌توانند به عنوان نیروی حق التدریس در دانشگاه‌ها خدمت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 شهریور 1398، کدخبر: 13980617000060 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
الان 30 سال استاده تموم نشده دارن براش جشن بازنشستگی می گیرن. برید دانشگاه ازاد رو بررسی کنید جانم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین