پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
کارخانه خوراک دام پروژه گاوداری ۳۰۰۰ راس مولد ماهیدشت شرکت شیر و دام کنگاور راه اندازی شد.مدیر عامل شرکت شیر و دام کنگاور در پایان این مراسم اظهار امیدواری کرد؛ با راه اندازی این کارخانه خوراک، ضمن بر طرف شدن مشکلات تهیه کنسانتره دام‌های گله دو واحد کنگاور و ماهیدشت، نیاز تولید روزانه دو واحد مذکور نیز بطور کامل تامین شود.
شعار سال: کارخانه خوراک دام پروژه گاوداری ۳۰۰۰ راس مولد ماهیدشت شرکت شیر و دام کنگاور راه اندازی شد.

به نقل از روابط عمومی هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس، کارخانه تولید کنسانتره مش ۱۰ تن در ساعت شرکت شیر و دام کنگاور واقع در گاوداری ۳۰۰۰ راس مولد ماهیدشت با حضور مدیر عامل شرکت راه اندازی شد.

گفتنی است عملیات احداث این کارخانه در مدت زمان شش ماه انجام و به اتمام رسیده است.

مدیر عامل شرکت شیر و دام کنگاور در پایان این مراسم اظهار امیدواری کرد؛ با راه اندازی این کارخانه خوراک، ضمن بر طرف شدن مشکلات تهیه کنسانتره دام‌های گله دو واحد کنگاور و ماهیدشت، نیاز تولید روزانه دو واحد مذکور نیز بطور کامل تامین شود.

لازم به ذکر است ساخت پروژه گاوداری ۳۰۰۰ راس مولد ماهیدشت از سال ۱۳۹۴ و با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان در بخش ماهیدشت استان کرمانشاه شروع و ضمن بهره برداری از فاز اول آن با ورود تعداد ۹۰۰ راس دام در حال فعالیت تولیدی و اجرایی بوده و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری فاز دوم و تکمیلی آن به اتمام و بهره برداری کامل برسد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر،تاریخ انتشار:23شهریور1398،کدخبر:51931،hakimemehr.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین