پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۹۵۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
به نتایج نهایی کنکور ارشد ۹۸ و عدم اجرای صحیح قانون اعتراض دارم، وزارت علوم باید حقوق تضییع شده دانشجویان را همین امسال جبران کند.

شعارسال: به نتایج نهایی کنکور ارشد ۹۸ و عدم اجرای صحیح قانون اعتراض دارم، وزارت علوم باید حقوق تضییع شده دانشجویان را همین امسال جبران کند.

 پژمان‌فر نماینده مجلس گفت: متاسفانه نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به دلیل عدم اجرای صحیح قانون موجب نارضایتی در میان شرکت کنندگان شده است.

صریحا در قانون بیان شده است ما به ازای افزایش سهمیه، افزایش دانشجو در نظر گرفته شود تا محدودیتی برای جذب دانشجو بوجود نیاید و بدون اینکه حقوق دانشجویی تضییع شود، امتیازی برای دانشجویان ایثارگر نیز داشته باشیم.

سازمان سنجش متاسفانه امسال بدون اعلام در دفترچه‌های انتخاب رشته، رویه جذب دانشجو را نسبت به سال گذشته تغییر داده و به نظر بنده این اقدام سازمان سنجش جرم است.

برای اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد با وزیر علوم تماس گرفتم ولی موفق نشدم؛ از همین اینجا اعلام میکنم، وزارت علوم باید حقوق تضییع شده دانشجویان را همین امسال جبران کرده و نباید واگذار به سال آینده یا اصلاحیه‌های قانونی کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبرنامه دانشجویان ، تاریخ انتشار: 23 شهریور 1398 ، کدخبر:328041 www.iusnews.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین