پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
اخیرا یکی از تکنیک‌های زیبایی پر طرفدار در سراسر جهان برجسته کردن لب‌ها با کمک انواع روش‌های زیبایی است.ماجرای چسباندن لب به پوست زیر بینی از یک کلیپ آغاز شد. کلیپی از جدیدترین تکنیک‌ها برای برجسته کردن لب‌ها که زنی را نشان می‌دهد که چسب را به فیلتروم (ناحیه پوست بین لب و بینی فوقانی) می‌چسباند سپس لب فوقانی خود را می‌کشد و آن را به سمت چسب فشار می‌دهد.

شعار سال: اخیرا یکی از تکنیک‌های زیبایی پر طرفدار در سراسر جهان برجسته کردن لب‌ها با کمک انواع روش‌های زیبایی است. این کار با تزریق انواع ژل انجام می‌شود، اما روشی جدیدتر نیز رایج شده است که شامل چسباندن لب بالا به پوست زیر بینی برای برجسته‌تر کردن آن است.

هشدار متخصصان زیبایی درباره یک مد عجیب + عکس

این روند عجیب و غریب که بین بسیاری از افراد رایج شده است، باعث شده داروخانه‌ها نیز با پرسش "چسب لب دارید؟ " زیاد مواجه شوند. اما به نظر می‌رسد این اقدام بسیار خطرناک است.

ماجرای چسباندن لب به پوست زیر بینی از یک کلیپ آغاز شد. کلیپی از جدیدترین تکنیک‌ها برای برجسته کردن لب‌ها که زنی را نشان می‌دهد که چسب را به فیلتروم (ناحیه پوست بین لب و بینی فوقانی) می‌چسباند سپس لب فوقانی خود را می‌کشد و آن را به سمت چسب فشار می‌دهد.

این ویدئو توسط کاربری با شناسه @ chloehammock۴ درتیک تاک ارسال شده است و سپس به سرعت وارد سایر شبکه‌های ادجتماعی از جمله توییتر و اینستاگرام شده است. این روش عجیب به سرعت محبوب شده و بسیاری از دختر‌ها به دنبال یا کردن چسبی مناسب برای انجام این کار می‌گردند.

هشدار متخصصان زیبایی درباره یک مد عجیب + عکس

نیازی به گفتن نیست، مانند بسیاری از روش‌های عجیب و غریب، استفاده از این روش نیز خطرات زیادی دارد. به خصوص اگر از چسب فوق العاده قوی برای چسباندن لب به پوست خود استفاده کنید. اخیرا سازمان‌های بهداشتی و زیبایی هشدار داده اند که: "تلاش برای جدا کردن پوستی که دارای چسب فوق العاده قوی بوده می‌تواند باعث پارگی آن شود. در موارد نادر، این نوع چسب می‌تواند باعث سوختگی شود. "

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 23 شهریور 98، کد خبر: 7069011، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین