پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۳۳۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳
اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت علوم در نامه‌ای خطاب به غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم، نسبت به عدم برگزاری جلسات شورای ناظر انتقاد کردند.
شعار سال: اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت علوم در نامه‌ای خطاب به غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به عدم برگزاری جلسات شورای ناظر انتقاد کردند که متن نامه به شرح ذیل است:

بسم االه الرحمن الرحیم

جناب آقای غلامرضا غفاری

معاون محترم فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

سلام علیکم

همانطور که مطلع هستید، اشتباهات عمدی و غیر عمدی صورت گرفته در یک سال اخیر در حوزه نشریات دانشجویی وزارت علوم موجب اعتراضات بسیاری از سوی طیف‌های مختلف فعالان این حوزه شده است؛ اما به نظر می‌رسد ادامه این فرایند سهل انگارانه باید متوقف شود.

نمی دانیم از تعدیل کارشناسان این حوزه در وزارت علوم بگوییم یا از تعویق انتخابات پر حاشیه آن. از ناتوانی یک رای‌گیری ساده بگوییم یا از عدم بررسی اعتراضات دانشجویان نسبت به آن. از بی در و پیکری جشنواره تیتر ۱۱ بگوییم یا از خود رایی خضرتعالی در برگزاری آن. تاجایی که دبیر برگزاری جشنواره هم مدعی شده که تمامی اختیارات از وی سلب شده بود.

آقای معاون فرهنگی؛ بیش از دوماه از زمان عدم برگزاری جلسه شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم می‌گذرد و این یعنی تخلف آشکار مجموعه جنابعالی! اگر بنا دارید هر دوماه و اندی یک جلسه برگزار کنید، همین الان بفرمائید تا ما کنار برویم و دوباره هم‌دانشگاهی هایتان برگردند؛ اما اگر بنا بر کار کردن است، مسائل مهمی وجود دارد که باید هرچه سریعتر در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری شود. نزدیک به ۲ سال است که هم ما و هم شما معتقدیم که شیوه نامه برگزاری انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات و همچنین کمیته‌های ناظر بر نشریات دانشگاه ها باید اصلاح شود. حکایت تکراری تعویق، دامن‌گیر همه مسائل شده و هر سال آش همان آش و کاسه همان کاسه است.

اما امسال این رویه باید تغییر کند.  به طور مثال اگر شیوه نامه برگزاری انتخابات‌های وزارت علوم و دانشگاه‌ها تا بهمن‌ماه امسال اصلاح نشود، تکرار اتفاقات تلخ یک ساله اخیر قطعی است؛ لذا مجدد و جهت ثبت در آرشیو رسانه‌ها تکرار می‌کنیم که سهل انگاری را متوقف کنید.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

میلاد مفاخری
محمدرضا محمدی
اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:27شهریور1398،کدخبر:792065،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین