پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۱۶۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۲
طی روز‌های اخیر، وحید جلیلی برادر کوچکتر سعید جلیلی به تازگی شروع به انتقاد از عملکرد صدا و سیما کرده و در این میان، به برخی مدیران دفتر رهبری از جمله حسین محمدی تاخته است. او گفته است که تیمی طی٣ دهه مناصب صداوسیما را بین خود تقسیم کرده؛ کاملا اتفاقی همگی بچه‌های یک دبیرستان دهه پنجاه‌اند.

شعارسال: طی روز‌های اخیر، وحید جلیلی برادر کوچکتر سعید جلیلی به تازگی شروع به انتقاد از عملکرد صدا و سیما کرده و در این میان، به برخی مدیران دفتر رهبری از جمله حسین محمدی تاخته است.

او گفته:تیمی طی٣ دهه مناصب صداوسیما را بین خود تقسیم کرده؛ کاملا اتفاقی همگی بچه‌های یک دبیرستان دهه پنجاه‌اند.

به گفته جلیلی: «ملیجک‌ها برای لبخند زدن قدرت، منتقدان حسین محمدی، ضرغامی و علی‌عسگری را با ابن‌ملجم برابر می‌کنند».

نسیم آنلاین در واکنش به این دعوای درونی اصولگرایان نوشته: ضرغامی، علی‌عسگری و میرباقری بزرگترین برنده‌های نامه اخیر بودند!

جالب اینکه مدیر"نسیم آنلاین"، محمد شجاعیان «مدیرکل تولید و توزیع محتوا» فضای مجازی صداوسیما است

سردبیر این سایت نیز سید علیرضا عرفاتی، مدیرمسئول روزنامه جام جم متعلق به صداوسیماست. سایت نسیم، یکی از زیرمجموعه‌های مجموعه رسانه‌ای بزرگتری است که مدیرعامل آن غلامرضا نوری است

نوری همزمان قائم مقام فضای مجازی صداوسیماست و پیشتر، مدیر موسسه جام جم و رییس هیات مدیره پیام رسان سروش بود

او از نزدیک‌ترین افراد به علی فروغی، مدیر شبکه سه است.

به نظر می‌آید، جریان فروغی و بازوان رسانه‌ای اش، بدنبال عبور از اصولگرایی و دریافت قدرتی تمام عیار در صداوسیما هستند. رصد اخبار نشان می‌دهد، یک گروه محدود در صداوسیما به دنبال عبور از با سابقه‌ها و گرفتن قدرت از چنگ آنان هستند.

برخی نیز این جریان را پشت پرده حمله به حسین محمدی معاون دفتر رهبری می‌دانند. شاید یکی از واضح‌ترین دلایل این ادعا، مصاحبه سراسیمه شب گذشته سایت نسیم با فروغی مدیر شبکه سه هست.

فروغی در این مصاحبه گفته است:

"تمام توفیقات احتمالی شبکه سه، به لحاظ کلان مدیریتی، همگی ثمره حمایت و راهبری آقای علی عسگری است".

اما شواهد چیز دیگری را نشان داده و به نظر میرسد انتقادات در جمع‌های خصوصی، او را وادار به اعترافی بزرگ از جنس تکذیب کرده. اعترافی که بیشتر به لودادن درونیات و اهداف پشت پرده او شبیه است.

تعداد بازدید : 2

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:28شهریور1398 ، کدخبر: 502161: www.entekhab.ir



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین