پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
استاندار خراسان رضوی گفت: زمینه سرمایه گزاری سودآور در خراسان رضوی فراهم است.

شعار سال: علی‌رضا رزم‌حسینی در مراسم هم‌اندیشی و رونمایی از پوستر اجلاس بین‌المللی فرصت های سرمایه گزاری استان که در محل هتل پارس مشهد برگزار شد، با بیان اینکه باید از ایرانیان مقیم خارج از کشور برای حضور در این اجلاس دعوت شود، اظهار کرد: ایرانیان شرافتمندی در خارج حضور دارند که به کشور خود عشق می‌ورزند و علاقمند هستند تا در مکان های مطمئن سرمایه گزاری کنند.

وی با بیان اینکه زمینه سرمایه گزاری سودآور در خراسان رضوی فراهم است، افزود: فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف باید در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امیدوارم این اجلاس در شأن خراسان رضوی برگزار شود، بیان کرد: خراسان رضوی علاوه بر میزبانی از ۳۰ میلیون زائر در سال، به برکت وجود شریف امام رضا(ع) مورد توجه همه عالمیان است، بنابراین تلاش می کنیم تا این اجلاس با حضور مقامات عالی نظام برگزار شود.

رزم حسینی ادامه داد: در حال فراهم کردن مقدمات حضور رئیس جمهور در این اجلاس هستیم چراکه ایشان برای حضور در این برنامه ابراز علاقمندی کرده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 31 شهریور 98، کد مطلب: 901182: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین