پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۱
بانوی پاراتیرانداز تیم ملی گفت: هیچ وقت روانشناس در اختیارم قرار داده نشده، یکی از معضلات اصلی ورزشکاران ما بحث روحی و روانی است و اگر مشکل حل شود درصد زیادی به شانس مدال‌آوری‌شان اضافه می‌شود.

شعارسال: ساره جوانمردی، پاراتیرانداز تیم ملی ایران، درخصوص حواشی نشست خبری کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: نمی‌دانم در آن جلسه چه عنوان شد و فقط صحبت‌های هادی رضایی، دبیر اجرایی پارالمپیک، را در حد یک گزارش فهمیدم. این صحبت که گفته باشیم از مربی‌ خود راضی نیستیم، قطعا وجود خارجی ندارد. چهار الی پنج سال پیش مسئله‌ای عنوان شد که اگر قرار است مدال‌های 2016 در 2020 توکیو هم تکرار شود، نیاز به یک تیم حمایتی قوی‌تر برای ورزشکار دارد، تجهیزات، مربی و ... یعنی یک تیم پشتیبانی قوی‌تر داشته باشیم در حد یک صحبت باقی ماند و هیچ وقت هم به عمل نرسید.

وی افزود: در حال حاضر من هم مثل بقیه ملی‌پوشان دارم با بچه‌های تیم ملی، رضا احمدی و علی اکبری کار می‌کنم. مشکل خاصی وجود ندارد نسبت به امکاناتی که می‌دهند ما هم اطاعت و تمرین می‌کنیم. نه ورزشکار سالاری است و به قول رضایی نه مربی سالاری، هرطور که خود پارالمپیک صلاح بداند ما کار می‌کنیم.

جوانمردی اظهار داشت: فعلا نمی‌توان هیچ قولی برای تکرار مدال داد، چون اصلا تیراندازی رشته‌ای نیست که بخواهد در آن قول صددرصد مدال‌آوری داده شود، چون دهم‌ها و صدم‌ها است که وضعیت را مشخص می‌کند. فقط قول این را می‌دهم که تمام تلاشم را کنم تا بازهم یک اتفاق خیلی خوب در تیراندازی به دست آوریم. در حال حاضر برنامه‌ خاصی برای حضور در المپیک ندارم و به آن فکر نمی‌کنم.

پاراتیرانداز تیم ملی ایران در پایان گفت: مسئولین ما قبل از مسابقات مهم به فکر می‌افتند که تیم روانشناسی پشتیبان تمامی رشته‌ها به‌خصوص تیراندازی هم باشد اما در حد آن یک ماه آخر اتفاق می‌افتد و این هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. من خودم با وجود این که 12 سال است که حرفه‌ای کار می‌کنم، هیچ وقت روانشناس در اختیارم قرار داده نشده که بخواهم نهایت بهره را از این شرایط ببرم و نمی‌توانم از لحاظ روانی نظر خاصی روی این قضیه بدهم چه بسا یکی از معضلات اصلی ورزشکاران بحث روحی و روانی است و اگر مشکل حل شود درصد زیادی به شانس مدال‌آوری‌شان اضافه می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 5مهر1398 ، کدخبر: 902712: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین