پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: عملیات پایش و پاک‌سازی آلودگی سواحل جزیره خارک (آب‌های خلیج فارس) در اثر لکه‌های نفتی وارد سومین روز شد.

شعارسال: سیاوش ارجمندزاده افزود: در سومین روز از عملیات به منظور پایش هوایی جایروپلین ملکی اداره کل بنادر و دریانوردی استان نیز به جزیره خارک اعزام شده است.

وی یادآورشد: اکنون عملیات پاک‌سازی آلودگی لکه‌های های نفتی با محوریت اداره کل بنادر و دریانوردی و مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست استان، بخشداری و شهرداری جزیره خارگ و شرکت های پایانه‌های نفتی خارگ و نفت فلات قاره درحال انجام است.

ارجمندزاده اظهارداشت: از روز ۳۱ شهریور که با گزارش منابع محلی، این اداره کل از آلودگی نفتی منطقه خبردار شد روز یکم مهرماه تیم مقابله با آلودگی همراه با تجهیزات پایش دریایی به منطقه اعزام شد .

وی ادامه داد: در جریان پایش های صورت گرفته مشخص شد به دلیل نشت نفت خام از تاسیسات دریایی و فراساحل، آلودگی نفتی سواحل جزیره خارگ با تمرکز بیشتر بر سواحل شمالی این جزیره را دربر گرفته است.

ارجمندزاده عنوان کرد: با اتمام پایش تیم ویژه عملیات پاک سازی با استفاده از جاذب‌های نفتی و کارواش صنعتی پاک‌سازی ساحل جزیره از آلودگی را آغاز کردند.

وی افزود: عملیات پایش و پاک‌سازی تا زمان رفع آلودگی با کمک دستگاه‌های مشارکت کننده با جدیت ادامه می‌یابد.

ارجمندزاده یادآورشد: خلیج فارس برخوردار از یک اکوسیستم غنی و متنوع است و چنین شرایطی باعث شده تا اداره کل بنادر و دریانوردی استان در راستای حفاظت از محیط زیست دریایی با تمام توان در محوریت این عملیات قرار گیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار: 5مهر1398 ، کدخبر: 690896: www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
از وزارت نفت انتظاری نداشته باشید عزیزان من
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین