پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۹۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۲
سرپرست دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد در اعتبارات جدیدی که به فدراسیون ها تخصیص پیدا می‌کند فوتبال هم سهم خواهد داشت.

شعارسال: کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک درباره پرداخت بودجه به فدراسیون های ورزشی گفت: در چند روز آینده قرار است بودجه به فدراسیون ها پرداخت شود. شنبه هفته آینده مبلغ بودجه معلوم می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به فوتبال هم واریزی خواهید داشت، تصریح کرد: ما به همه فدراسیون ها بودجه می دهیم. فوتبال هم بر اساس میزانی که دوره قبل داشته بودجه ای کمتر از آن نخواهد گرفت. فدراسیون فوتبال درآمدزاست اما بر حسب مورد به این فدراسیون به خاطر تیم امید پرداختی خواهیم داشت.

سعیدی افزود: ۸۰ درصد بودجه سال قبل و ۷۰ درصد مصوب امسال به فدراسیون ها بودجه داده ایم. چون سال قبل المپیک هستیم و این نگاه حمایتی به فدراسیون ها وجود دارد، تلاش این است ۲۰ درصد دیگر به فدراسیون ها واریز شود. به فوتبال هم بودجه داده خواهد شد.

خزانه دار کمیته ملی المپیک درباره اینکه آیا در خصوص نتایج تیم فوتبال امید با تاج یا مجیدی جلسه ای خواهید داشت، تصریح کرد: با تاج فعلا برنامه ای برای برگزاری جلسه نداریم. البته وضعیت ناراحت کننده نیست. دیدارهای دوستانه ای که تیم ملی داشته شاید دلسوزان فوتبال را نگران کرده اما باید به مربیان فرصت داد. ایران در مسابقات مقدماتی المپیک در گروه سختی قرار دارد. کره، چین و ازبکستان حریفان سختی هستند. بنابراین کار ما سخت است، فوتبال ما در آسیا مطرح است و امیدوار هستیم به المپیک برسیم. تلاش این است با این فضای حمایتی جلو برویم.

سعیدی درباره تصویب اساسنامه کمیته گفت: بر اساس صحبتی که رئیس کمیته داشت فکر می کنم در یکی دو جلسه آینده هیات وزیران اساسنامه تصویب می شود.

سعیدی در خصوص بازی های جهانی ساحلی گفت: کاروان ایران در بازی های ساحلی نهایی و جدول نفرات مشخص شده و اعزام در ۴ رشته فوتسال کاراته سنگ نوردی و کشتی قطعی است. این دوره تعداد کشورها زیاد و سخت است. بیش از ۱۰۰ کشور حضور دارند امیدواریم کاروان نتیجه خوبی بگیرد.

وی در خصوص غیبت علیپور در جلسات هیات اجرایی یادآور شد: علی‌پور دو جلسه گذشته حضور داشت و در جلسه قبل بود. اعضای هیات اجرایب گاها ماموریت کاری هستند. حضور اعضا خوب است و اکثریت را در جلسات داریم.

وی در خصوص حضور علیرضا رحیمی در هیات اجرایی بر اساس اساسنامه جدید گفت: در اساسنامه جدید منعی برای حضور رحیمی وجود ندارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7مهر1398 ، کدخبر: 98070704636: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
پول بیت المال رو حیف و میل می کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین