پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۴۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
در پی انتشار خبرهایی درباره اقدامات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خبرگزا‌ری فارس، فشارها از بیرون برای اخراج مدیرکل مالی و اداری اپراتور همراه اول، افزایش یافته است.
شعار سال: در پی انتشار خبرهایی درباره اقدامات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خبرگزا‌ری فارس، فشارها از بیرون برای اخراج مدیرکل مالی و اداری اپراتور همراه اول، افزایش یافته است.

انتشار خبرهایی درباره وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی روزهای گذشته در خبرگزاری فارس، فشارها برای اخراج مدیرکل مالی و اداری اپراتور همراه اول را به دنبال داشته است.

این فشارها از آن جهت است که تصور می شود اخبار اقدامات غیراصولی وزیر ارتباطات را مدیرکل مالی همراه اول در اختیار رسانه ها قرار داده است.

با وجود اینکه انتشار اخبار و گزارش‌ها درباره عملکرد دستگاه‌ها و وزارتخانه ها از اصلی‌ترین وظایف هر رسانه خبری به شمار می‌رود، برخی با نادیده‌گرفتن این مهم، واکنش‌هایی غیرمنطقی و شتابزده را درقبال انتشار اخبار و گزارش‌ها از خود بروز می‌دهند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وظیفه دارد در پی انتشار اخبار و گزارش‌های مربوط به خود، پاسخ‌‌های لازم را برای تنویر افکار عمومی ارائه دهد و خبرگزاری فارس نیز همواره آمادگی خود را برای انتشار این پاسخ ها اعلام کرده‌است.

گفتنی است، خبرگزاری فارس طی روزهای گذشته اخباری درباره ‌‌‌اهدای بی‌ضابطه ۲۰۰ لپ‌تاپ توسط آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به دفتر رئیس‌جمهور و اجاره هواپیمای اختصاصی برای آقای وزیر با بودجه همراه اول منتشر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9 مهر 1398، کدخبر: 13980629000662 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
چه خبر تو آی سی تی ؟ هر روز یه فساد و سو مدیریت داره ازش درمیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین