پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۲۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
«جو بایدن» نامزد پیشتاز حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که «دونالد ترامپ» فاسدترین رئیس جمهور در تاریخ معاصر آمریکا است.
شعار سال:نامزد پیشتاز حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که «دونالد ترامپ» فاسدترین رئیس جمهور در تاریخ معاصر آمریکا است.

«جو بایدن» نامزد پیشتاز حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز شنبه در یک فیلم ویدئویی که بر روی صفحه توئیترش انتشار یافت به صراحت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا را فاسدترین رئیس جمهور در تاریخ مدرن این کشور خواند.

در این فیلم ویدئویی، جو بایدن به صراحت گفت: «تمامِ گفتگوی رئیس جمهور پیرامون فساد از جانب فاسدترین رئیس جمهور (ترامپ) در تاریخ مدرن آمریکا مطرح می شود. او [ترامپ] خود معنای فساد است. او تمام نهادهای وابسته به دولت از وزارت دفاع و خارجه گرفته تا وزارت دادگستری را فاسد کرده است. تمام آنها برای اطمینان یافتن از این است که او در حقیقت به فرد دیگری اجازه دهد که رقیب و مخالف او را از سر راه بردارد. این تمام ماجرا است. و من زیربار آن نخواهم رفت».

لازم به ذکر است که جو بایدن چهارشنبه گذشته نیز در یک سخنرانی وعده داد که ترامپ «او و خانواده اش را تخریب نخواهد کرد».

وی در این سخنرانی گفت: «اجازه بدهید برای ترامپ و مزدورانش و همچنین گروههای ذینفع ویژه ای که منابع مالی لازم برای حمله های او علیه من را تأمین می کنند، این نکته را روشن کنم که من هیچ کجا نخواهم رفت. شما من و خانواده ام را تخریب نخواهید کرد. برایم مهم نیست که چقدر پول هزینه می کنید و یا چقدر دست به حمله های کثیف می زنید. شما من را تخریب نخواهید کرد».

گفتنی است که این اظهارات جو بایدن در واکنش به تقلای ترامپ برای کسب اطلاعات از زمینه فعالیت پسرش، هانتر بایدن، در اوکراین در زمان معاونت وی در کاخ سفید بیان شد؛ اقدامی که دموکراتها آن را نوعی اعمال فشار بر متحد آمریکا جهت مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به نفع ترامپ دانسته و خواستار پیگیری جدی روند استیضاح ترامپ شده اند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک،تاریخ انتشار:14مهر1398،کد خبر:۹۲۸۰۳۹،www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
فعلا در جریان انتخابات همه قصد تخریب همو دارن قطعا خودش هم یکیه بدتر از ترامپ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
الان اوباما خیلی درست بود چقدر راحت سیاستمدارها خودشون رو گول میزنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین