پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۶۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳
۱۷ دادستان سابق آمریکا خواستار استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور کشورشان شدند.

شعار سال: بر این اساس، هفده دادستان ویژه سابق آمریکا که سابقه انجام تحقیقات درباره پرونده رسوایی ریچارد نیکسون، رئیس‌جمهور پیشین این کشور (موسوم به رسوایی واترگیت) را در کارنامه خود دارند، در نامه سرگشاده‌ای اعلام کردند از نظر آن‌ها ترامپ مرتکب جرائم قابل استیضاح شده و چنانچه لایحه استیضاح او از سوی مجلس نمایندگان تقدیم مجلس سنا شود، از اعضای جمهوریخواه این مجلس خواهند خواست که تعصبات حزبی خود را کنار گذاشته و به وظیفه خود در قبال قانون اساسی عمل کنند.

به تازگی افشاگر ناشناس نهاد اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است. او طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس‌جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند. به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 19 مهر 98، کد مطلب: 7100931: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
آمریکایی ها دیگه به چه زبونی بگن ترامپ و نمیخان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین