پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «ای بی سی» تاکید کرد: تصور می کنم دونالد ترامپ از تحقیقات استیضاح که مربوط به تعاملاتش با اوکراین است، هراسان و نگران شده است.

شعارسال: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر این باور است که دونالد ترامپ از تحقیقات مربوط به استیضاح هراسان و نگران شده است.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «ای بی سی» تاکید کرد: تصور می کنم دونالد ترامپ از تحقیقات استیضاح که مربوط به تعاملاتش با اوکراین است، هراسان و نگران شده است.

ترامپ پیش از این با انتشار توئیت هایی به شدت از تحقیقات دموکراتهای مجلس نمایندگان برای استیضاح انتقاد کرده است.

پلوسی افزود: علت انتشار این گونه پیام ها از سوی ترامپ این است که وی از تحقیقات استیضاح هراس و واهمه دارد. تصور می کنم رئیس جمهور می داند که این تحقیقات می تواند علیه او باشد و به همین دلیل هراسان شده است.

گفتگوی تلفنی 25 جولای ترامپ با زلنسکی به جنجال بزرگ سیاسی در آمریکا تبدیل شده است.

وال استریت ژورنال و سایر رسانه های خبری آمریکا گزارش داده‌اند که ترامپ بارها از رئیس جمهور اوکراین خواسته است تا درباره اتهاماتی که علیه بایدن و پسرش وجود دارد، تحقیق کند.

پلوسی اظهار داشت: ترامپ درک نمی کند که اقداماتی که انجام داده است به ضرر امنیت ملی است، اقداماتش به قانون اساسی ضربه می زند و این اقدامات تهدید بزرگی برای همگرایی انتخابات ما است.

ترامپ با انتشار توئیت های تندی ضمن انتقاد شدید از دموکراتها، تلاش های آنها برای استیضاحش را وقت تلف کردن ارزیابی کرده است.

وی در یکی از این پیام‌ها نوشته است: "دموکراتهای بیکار باید به جای این اقدامات بر روی ساختن کشور تمرکز کنند، نه اینکه وقت و انرژی همه را صرف کارهای بیهوده کنند، اقداماتی که از زمان پیروزی من در انتخابات 2016 میلادی تا امروز انجام داده‌اند."


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار: 11 مهر1398،کدخبر:2110554 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین