پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶
زمین فوتبال نوجوانان و جوانان روستای سروک یاسوج تا دهه ۸۰ در دل جنگل‌های زیبای بلوط، این روزها با احداث ویلا باغ به محل خوش‌نشین خانواده جنگل‌بان سابق تبدیل شده است.

شعارسال: زمین‌خواری، کوه خواری، رودخواری و قطع درختان چندین صدساله بلوط در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مهمترین مشکلات اجتماعی دل هر آدم منصف را به درد آورده است.

بررسی‌های خبرنگار نشان می‌دهد در دل جنگل‌های مشرف به روستای سروک واقع در 5 کیلومتری یاسوج که تا پایان دهه 80 به عنوان زمین فوتبال جوانان و نوجوانان این روستا مورد استفاده قرار می‌گرفت به «ویلا باغ» یکی از جنگلبانان بازنشسته منابع طبیعی تبدیل شده است.

جالب اینجاست اراضی ملی مشرف به روستای سروک توسط منابع طبیعی و امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی به جنگلبان سابق واگذار شده است که باید در این زمینه مسئولان و متولیان امر پاسخگو باشند.




سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16مهر1398 ، کدخبر: 2114125: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین