پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان جوان و استعداد‌های برتر علمی، به دانشجوی نخبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه هدیه‌ای ارزشمند اهدا کردند.

شعار سال: بهرام مرادی با اشاره به دیدار جمعی از نخبگان علمی و ورزشی با رهبر انقلاب اسلامی اظهار کرد: چند روز پیش از سوی باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی مطلع شدم که می‌توانم در این دیدار حضورداشته باشم؛ ساعت هفت روز گذشته در حسینیه امام خمینی (ره) حاضرشده‌ام و کارت ورود به جلسه دیدار را از نماینده دانشگاه آزاد اسلامی گرفتم.

وی افزود: ساعت نه محضر آقا رسیدیم و پس از تلاوت قرآن چند دانشجو به نمایندگی دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی به سخنرانی پرداختند. نزدیک ساعت ۱۱ حضرت آقا در خصوص وضعیت نخبه‌ها، گام دوم انقلاب و معضلات و مشکلات دانشجوها سخن گفتند و به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کردند که مسائل و مشکلات دانشجویان را برطرف سازند. هم‌چنین فرمودند: «نسبت به دانشجو بدخلقی نکنید بلکه باید دانشجویان را کمک کنید که رشد کنند. بعضی از مسئولین با دانشجویان بدخلقی می‌کنند؛ همین باعث می‌شود که دانشجو از مسیری که دارد منحرف بشود

این دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه عنوان کرد: نماز ظهر و عصر را به اقامه حضرت امام خامنه‌ای خواندیم و ناهار را نیز در کنار رهبری بودیم. این زمان بود که دیگر دلم طاقت نیاورد و می‌خواستم رهبر عزیزمان را از نزدیک ببنیم.

وی ادامه داد: از آقایانی که آنجا بودند درخواست کردم حضرت آقا را ببینم و خواسته شخصی نیز ندارم بلکه به نمایندگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی من را مورد لطف قرار بدهند. با درخواستم موافقت شد.

مردای گفت: از سوی رهبر انقلاب اسلامی یک انگشتر به من هدیه داده شد که اکنون این انگشتر برای دانشگاه آزاد اسلامی برند است.

مرادی با بیان اینکه حضرت امام خامنه‌ای جوانان را به تحصیل، تهذیب و ورزش توصیه کرده‌اند، افزود: من این توصیه را الگوی زندگی خود قرار داده‌ام و در این سه بعد پیش رو هستم. ۵۰ کتاب، ۲۰۰ مقاله و ۳۰ اختراع دارم. تمامی دانشجویان اعم از دانشگاه‌های دولتی یا دانشگاه آزاد اسلامی موردتوجه حضرت آقا هستند.

وی با بیان اینکه اولین باری بود که به‌عنوان یک نخبه رهبر انقلاب اسلامی را زیارت کردم، اذعان کرد: در این دیدار رهبر انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان گفتند: «اگر شما به یکی از مشکلات خود اشاره‌ای نکنید، من آن مشکل را نیز می‌دانم، همه مسائل بزرگ و کوچک در دانشگاه‌ها مطلع هستم. آقا فرمودند من نمی‌توانم برای مشکلات دانشجویان دستور بدهم اما توصیه می‌کنم این مشکلات را پیگیری و برطرف سازند.»

این دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه خوبی است ادامه داد: این دانشگاه پرنشاط و دارای مسئولین دلسوز است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 18 مهر 98، کد مطلب: 7099895: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین