پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۳۸۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۴
سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

شعارسال: آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تنی چند از مسئولان ارشد کشور روز - شنبه - در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این دوره از نمایشگاه که با هدف ارائه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه‌های مختلف مدیریت سبز برگزار می‌ شود ۳۶ دانشگاه، ۱۰ پارک علم و فناوری و سه پژوهشگاه شرکت دارند.

سالانه طرح های متعددی در حوزه‌های مختلف مدیریت سبز از جمله بهینه‌سازی مصرف انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت آب، پساب و پسماند و توسعه فضای سبز همساز با اقلیم با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور و اعتبار در نظر گرفته شده در ردیف مدیریت سبز و همچنین تأمین اعتبار از طرف دانشگاه ها، اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

این نمایشگاه در راستای حفظ منابع و حفظ محیط‌زیست و بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری برگزار می شود.

سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز از روز ۲۰ تا ۲۳ مهرماه برپا است.

در دو دوره قبلی نمایشگاه، موضوع فرهنگ‌سازی و هدف‌گذاری دانشگاه‌ها به عنوان مراکز علمی کشور در موضوع مدیریت سبز مطرح شده بود و در نمایشگاه امسال گوشه‌هایی از نتایج و دستاوردهای پروژه‌های اجرا شده توسط دانشگاه‌ها بر اساس آمار و اطلاعات ارائه شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 20مهر1398 ، کدخبر: 83513481: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین