پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۸۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۹
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور درحالی به میزبانی استان خوزستان برگزارشد که سرمربی تیم‌ملی برای آنالیز فنی و تماشای مصاف مدعیان در این مسابقات حضور نداشت. ابتدا روز جمعه دلیل این اتفاق، بیماری فرزند محمد بنا اعلام شد اما دیروزخبرها نشان از ناراحتی و شایعه استعفای سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی کشورمان داشت. موضوعی که با کنار هم گذاشتن برخی اتفاقات گذشته و روزهای اخیر می‌توان آن را محتمل دانست. محمد بنا پیش از این هم سابقه قهر و استعفا از تیم‌ملی را داشته است. در حقیقت آمار قهر و آشتی‌های او در بیش از یک دهه مسوولیتش در تیم‌ملی فرنگی آن‌‌قدرزیاد بوده است که هر رئیسی در این مدت در فدراسیون کشتی روی کارآمده، با رفتارهایی از این دست مواجه بوده است.

شعار سال: محمد بنا پیش از این هم سابقه قهر و استعفا از تیم‌ملی را داشته است. در حقیقت آمار قهر و آشتی‌های او در بیش از یک دهه مسوولیتش در تیم‌ملی فرنگی آن‌‌قدرزیاد بوده است که هر رئیسی در این مدت در فدراسیون کشتی روی کارآمده، با رفتارهایی از این دست مواجه بوده است.

به‌عنوان مثال ناکامی فرنگی‌کاران در المپیک ۲۰۱۶ ریو باعث شد سکانس‌های تلخی از محمد بنا ثبت شود؛ جایی که او مقابل دوربین‌ها اشک ریخت و زانو زد. همین موضوع باعث انتقاد‌های زیادی از محمد بنا و تیم‌ملی کشورمان شد و بنا اعلام کرد که برای همیشه از کشتی می‌رود. او مدتی خانه‌نشین شده بود ولی بعد از رفتن خادم از مدیریت فدراسیون کشتی و به پیشنهاد بنی‌تمیم سرپرست این فدراسیون دوباره قبول کرد هدایت تیم‌ملی را برعهده بگیرد. حالا مشخص نیست که دوباره چه اتفاقی پیش آمده که این مربی تاثیرگذار اما زود رنج مجددا دلخور شده و شایعه قهر و استعفای او در رسانه‌ها پیچیده است.یکی دیگر از دلایلی که حمل بر استعفای بنا ازسمت خود شده، غیبت دیروز او درنشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی بود که با حضور وزیر ورزش و معاونانش برای بررسی گزارش فدراسیون‌های فوتبال و کشتی برگزار شد. محمد بنا در این جلسه شرکت نکرد تا شایعات در مورد او قوت بگیرد. با این حال مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی فعلا این شایعات را بی‌اساس دانسته و استعفای بنا را تکذیب کرده است.

حسن رنگرز که به یک برنامه تلویزیونی رفته بود در این خصوص گفته: «بنا و محمدی از شایسته‌ترین مربیان کشتی هستند و فدراسیون با همه چالش‌هایی که دارد در مسیر حمایت از این عزیزان حرکت خواهد کرد. محمد بنا قطعا تا المپیک با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و فدراسیون پس از آن نیز خواهان ادامه همکاری است. البته این در صورتی است که وی برای ادامه همکاری تمایل داشته باشد.مجموعه فدراسیون کشتی در حوزه‌های مختلف و بنده همگی در جهت ایجاد آرامش برای حوزه فنی تیم‌های ملی تلاش می‌کنیم و در این راه از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده خواهیم کرد.» رنگرز یادآوری کرده محمد بنا برای کسب دیگر سهمیه‌های المپیک در رشته فرنگی هنوز کار زیادی دارد: «برای کسب سهمیه المپیک باقیمانده نیز دو رقابت و رویداد را در پیش داریم و امیدواریم در گام اول در درون قاره آسیا به این مهم برسیم. کار سختی است اما برنامه‌های فنی در چند ماه پیش‌رو در مسیر کسب سهمیه حداکثری است. »

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار 21 مهر 98، کد خبر: 3582194، www.donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین