پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
معاون عملیات نیروی انتظامی از آغاز موج بازگشت زائران در ۲۴ساعت گذشته از طریق مرز مهران خبر داد و گفت: موج بازگشت زائران از مهران به ۶۰درصد رسید.

شعارسال: سردار حسین ساجدی‌نیا در پایانه مرزی مهران با اشاره به آغاز موج برگشت زائران ‌اربعین اظهار داشت: از روز گذشته آمار ورود زائران به ایران نسبت به خروج افزایش یافته است.

معاون عملیات نیروی انتظامی با تأکید بر فراهم کردن تمامی امکانات و تسهیلات تردد هرچه راحت‌تر زائران در راه برگشت‌ افزود: با معکوس شدن روند ورود و خروج زائران به داخل و خارج کشور، آمار تردد در این مرز از شب گذشته تا به اکنون بالغ 40درصد رفت و 60 درصد در حال برگشت هستند.

وی آمار بازگشت زائران از مرز مهران را در 24 ساعت گذشته قابل‌توجه دانست و اظهار کرد: پرحجم‌ترین مرز چهارگانه کشور در این ایام مبارک اربعین مرز بین‌المللی مهران بوده که تاکنون 56 درصد از آمار زائران برگشت را به خود اختصاص داده است.

ساجدی‌نیا گفت: ‌3 میلیون ‌زائر از ایران به عتبات عالیات مشرف شده‌اند و تاکنون بیش از یک ‌میلیون زائر به میهن خود بازگشتند.

معاون عملیات ناجا در پایان محورهای درگیر بار ترافیک در برگشت را محورهای مهران ــ ایلام و ایلام ــ کرمانشاه عنوان کرد و ‌گفت: به‌علت بار سنگین ترافیکی در پایانه دو کیلومتر مانده به آنجا زائران از خودروهای خود پیاده می‌شوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23مهر1398 ، کدخبر: 2118814: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین