پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی و لزوم اسکان آنها تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان مهران روز چهارشنبه نهم آبان ماه تعطیل شد.

شعارسال: اسفندیار رستم‌زاد با بیان اینکه به منظور سهولت در اسکان زائران مدارس مهران امروز تعطیل است، اظهار داشت: روز دوشنبه هفتم آبان ماه نیز به منظور اسکان زائران و حجم ترددها فعالیت آموزشی مدارس این شهرستان متوقف شد.

وی با تاکید بر اینکه این تعطیلی تنها مربوط به مدارس شهرستان مهران است، گفت: فعالیت آموزشی مدارس در دیگر مناطق استان طبق روال عادی ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام افزود: این اداره کل امسال 30 فضا و خوابگاه را در شهرستان مرزی مهران برای اسکان زائران مهیا و در کنار سایر ارگان ها در حال خدمات دهی به زائران اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه مدارس شهرستان مرزی مهران در ایام اربعین سال گذشته 10 روز تعطیل بود که این امر اخلال در روند آموزشی مدارس این شهرستان را به دنبال داشت افزود: تمام تلاش این اداره کل جلوگیری از تعطیلی طولانی مدت مدارس مهران در اربعین امسال بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9آبان1397 ، کدخبر: 13970809000228: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین