پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۴۰۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
برزین ضرغامی با اعلام این خبر، گفت: به مناسبت هفته تهران، خانه مینایی پس از پایان پروژه بازسازی و مرمت و 16 مهرماه با عنوان «موزه خیابان ولیعصر» افتتاح شد.

شعار سال: برزین ضرغامی،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان این مطلب ادامه داد: خانه‌ای که به نام خانه مینایی می‌شناسیم، از معدود املاک باقیمانده از منیرالسلطنه در محله منیریه است که واجد ارزش تاریخی بسیار است.

وی افزود: این خانه سال 1386 به ثبت ملی رسید و بعد از سال‌ها کش و قوس و قرار گرفتن در معرض آسیب، برای حفظ و نگهداری توسط شهرداری از ورثه خریداری شد و سازمان زیباسازی شهر تهران مسئولیت بازسازی و مرمت این خانه را برعهده گرفت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر این‌که اقدامات سازمان در امر بازسازی و مرمت این خانه تاریخی آن را از خطر تخریب نجات داده است، گفت: قرار شده امروز به بهانه هفته تهران با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران، جمعی از اعضا شورای شهر و مدیران شهری این خانه به عنوان «موزه خیابان ولیعصر» افتتاح شده و درهای آن را برای بازدید عموم باز باشد.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ 30 مهر 98، کد مطلب: 23405: www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین