پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران اقدامات این معاون به منظور مرمت بناهای تاریخی را تشریح کرد.او به مرمت سردرتاریخی ساختمان پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی، تکمیل مرمت جداره‌سازی محور ناصرخسرو و خیابان انقلاب و آغاز پیرایش و مرمت شهری جداره‌های تاریخی خیابان حافظ، اشاره‌کرد و افزود: علاوه بر این تملک مجموعه تاتر نصر در خیابان لاله‌زار به زودی انجام خواهد‌شد و طرح مرمت آن به اجرا در می‌آید.

شعار سال: یاسر جعفری با تاکید براینکه ده اقدام مهم به منظوری مرمت بناهای تاریخی از سوی این معاونت برنامه‌ریزی شده‌است، گفت: مرمت سردر مجموعه تاریخی پلیس میدان ارگ در مجاورت کاخ جهانی گلستان که در عهد قاجار دفتر کار امیرکبیر بوده است، یکی از این اقدامات است.

او به مرمت سردرتاریخی ساختمان پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی، تکمیل مرمت جداره‌سازی محور ناصرخسرو و خیابان انقلاب و آغاز پیرایش و مرمت شهری جداره‌های تاریخی خیابان حافظ، اشاره‌کرد و افزود: علاوه بر این تملک مجموعه تاتر نصر در خیابان لاله‌زار به زودی انجام خواهد‌شد و طرح مرمت آن به اجرا در می‌آید.

آغاز طرح پیرایش شهری برخی از ابنیه ارزشمند محور لاله‌زار یکی دیگر از اقدامات معاونت فنی است که جعفری به آن اشاره‌کرد و ادامه‌داد: اتمام طرح و شروع اجرای عملیات مرمت و احیاء خانه مینایی با عنوان "قرائت خانه خیابان ولیعصر(عج)" و اتمام پروژه مرمت سردر باغ ملی همزمان با اجرای برنامه‌های نوروزی از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده‌است.

به گفته او آماده‌سازی طرح احیاء سایت تاریخی بی‌بی‌ شهربانو (س) در شهر ری به عنوان اولین سایت موزه باستانی تهران و آغاز آماده‌سازی اولین سند میراث صنعتی و طرح مرمت و احیاء کارخانه آرد تهران در جنوب تهران از دیگر اقداماتی است که به منظور مرمت بناهای تاریخی تهران در نظرگرفته شده‌است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری اسکان نیوز تاریخ انتشار 7 بهمن 97، کدخبر: 17262، www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
والا خبرها چیز دیگه ای و میگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین