پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۰۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در آخرین رده بندی تیم های ملی جاده، نام ایران را به عنوان یکی از سهمیه داران المپیک 2020 ژاپن معرفی کرد.
شعار سال:با اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری سهمیه المپیک 2020 کشورمان قطعی شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در آخرین رده بندی تیم های ملی جاده، نام ایران را به عنوان یکی از سهمیه داران المپیک 2020 ژاپن معرفی کرد.

خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص کسب این سهمیه اظهار داشت: با اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری یک سهمیه کشورمان در المپیک 2020 فعلا قطعی شده است. در جدول کشورهای عضو اتحادیه جهانی که تعداد آن 204 کشور می‌باشد تیم ملی جاده کشورمان با قرار گرفتن در رتبه 39 رنکینگ جهانی یک سهمیه ورودی به المپیک را دریافت نمود.

تیم ملی کشورمان پس از قزاقستان در رتبه دوم آسیا قرار دارد و کشورهای ژاپن و چین در جایگاه سوم و چهارم رنکینگ آسیا می‌باشند.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه گفت: نکته حائز اهمیت این است که در دوره گذشته المپیک سهمیه ها بر اساس رنکینگ قاره ای بود ، این در حالی است که در این دوره سهمیه ها براساس رنکینگ جهانی در نظر گرفته شده است. یعنی اگر ما با شرایط دوره قبل در این دوره نیز قرار می گرفتیم تنها دو سهمیه در بخش جاده دریافت می کردیم.

ایران در حال حاضر بالاتر از کشورهای مجارستان، ونزوئلا و ژاپن در رتبه سی و نهم رنکینگ جهانی قرار دارد و به همراه کشورهای رده 32تا 50 با یک سهمیه در دو رشته تایم تریل انفرادی و استقامت جاده در المپیک 2020 حضور خواهد داشت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ورزش سه،تاریخ انتشار:1آبان1398،کد خبر:1645174،www.varzesh3.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین