پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان ،در خصوص تجدید چاپ کتابش گفت: کتاب« ترسو » عنوان یکی از کتابهای طنز رفیع افتخار است که در سال۱۳۹۷ توسط انتشارات «به نشر» منتشر شده بود.این کتاب به چاپ دوم رسید.
شعار سال:کتاب رفیع افتخار با عنوان « ترسو » در انتشارات به نشر تجدید چاپ شد.

 رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان ،در خصوص تجدید چاپ کتابش  گفت: کتاب« ترسو » عنوان یکی از کتابهای طنز رفیع افتخار است که در سال۱۳۹۷ توسط انتشارات «به نشر» منتشر شده بود.این کتاب به چاپ دوم رسید.

وی افزود:داستان این کتاب در سالهای انقلاب اسلامی اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی آن، پسر نوجوان و ترسویی است که به دلیل ترس ذاتی در چالش شرکت کردن یا شرکت نکردن در تظاهرات انقلابی گرفتار است و با اضافه شدن دایی شهربانی چی نوجوان قهرمان قصه به متن داستان به اضطراب های او افزوده می شود و در این میانه اتفاق های جالبی رقم می خورد.

افتخار گفت: داستان انقلاب چه در شکل رمان و یا داستان کوتاه به شرط پرداخت مناسب می‌تواند مورد توجه و پسند کودک و نوجوان قرار بگیرد و به عنوان گونه‌ای از داستان تاریخی با اقبال روبه‌رو شود کما اینکه در داستان بلند ترسو شاهد بازخورد خوبی از طرف بچه‌ها بوده ایم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:5آبان1398،کد خبر: 7118199،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین