پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۸۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
اکبر بهنام جو استاندار اردبیل گفت: احداث واحدهای مازاد در استان از جمله کارخانجات آردسازی به‌دلیل عدم نیاز و بروز مشکلات بعدی بدون نظر کارشناسی ممنوع است.
شعار سال:استاندار اردبیل گفت: احداث واحدهای مازاد در استان از جمله کارخانجات آردسازی به‌دلیل عدم نیاز و بروز مشکلات بعدی بدون نظر کارشناسی ممنوع است.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: کارخانجات آردسازی در استان از چند سال گذشته اشباع شده و نیازی به احداث دوباره این قبیل واحدها وجود ندارد.

وی افزود: برای صدور مجوزی در خصوص احداث این کارخانجات باید کارشناسی‌های لازم درشهرستان‌های استان انجام شود و احداث واحدهای مازاد در استان از جمله کارخانجات آرد سازی به‌دلیل عدم نیاز مشکلات بعدی از جمله نداشتن توجیه اقتصادی برای مجری طرح را به‌دنبال دارد.

استاندار اردبیل با اشاره به راه اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در شهرستان‌های استان گفت: با توجه به نبود شهرک صنعتی در برخی شهرستان‌های استان اقدامات لازم در راستای تامین زمین در این شهرها انجام می‌شود و در شهرستان‌هایی هم که فضای شهرک‌های صنعتی اشباع شده فازهای بعدی این شهرک‌ها احداث می‌شود.

وی به تدوین طرح مطالعاتی سازگاری با کم آبی در استان اشاره کرد و خواستار بررسی‌های کارشناسی در این خصوص شد.

لزوم تلاش مدیران برای جذب اعتبار در لایحه بودجه سال آینده

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه با اشاره به قرار گرفتن در فصل تنظیم لایحه بودجه خواستار پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص اعتبار مورد نیاز طرح‌های استان شد و گفت: لایحه بودجه سال 99 نیمه اول آذرماه به مجلس می‌رود و لازم است مدیران تلاش‌های لازم در خصوص جذب اعتبار را انجام دهند.

داود شایقی با اشاره به افزایش اعتبارات در سال‌جاری در بخش‌های مختلف بیان کرد: بخش‌های راه، فرودگاه، راه آهن، تروما و مسیر سرچم از اعتبارات ویژه‌ای در سال‌جاری بهره‌مند شدند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:6آبان1398،کدخبر:13980806000024،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
با توجه به نبود شهرک صنعتی در برخی شهرستان‌های استان اقدامات لازم در راستای تامین زمین در این شهرها انجام شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
نظر کارشناسانه باید که رعایت بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین