پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۸۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه بوعلی سینا شخصیت بزرگی است و بسیاری از کشورها به دنبال این هستند که آن را به نام خود ثبت کنند، گفت: بنیاد بوعلی سینا بر اساس اساسنامه تعریف شده برنامه‌های خود را پیش می برد.

شعارسال:  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه برخی کشورها برای ثبت بوعلی سینا به نام خود تلاش می کنند، گفت: باید با برنامه ریزی از مصادره بوعلی سینا جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور غلامی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات بنیاد بوعلی که در استانداری همدان برگزار شد با بیان اینکه بوعلی‌سینا برای کل ایران است، گفت: برای حل مشکلات بنیاد بوعلی نباید فقط از استان انتظار حل آن را داشت و باید در سطح ملی نگاه ویژه‌ای به آن شود.

وی با بیان اینکه برخی کشورها برنامه دارند تا با تشکیل بنیاد و تخصیص اعتبارات زیاد، بوعلی سینا را به نام خود ثبت کنند، گفت: باید با برنامه ریزی از مصادره بوعلی سینا جلوگیری کنیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه بوعلی سینا شخصیت بزرگی است و بسیاری از کشورها به دنبال این هستند که آن را به نام خود ثبت کنند، گفت: بنیاد بوعلی سینا بر اساس اساسنامه تعریف شده برنامه‌های خود را پیش می برد.

غلامی تاکید کرد: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ بوعلی سینا، دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز نام خود را به دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تغییر داد.

وی عنوان کرد: اسم دو دانشگاه همدان به نام این شخصیت برجسته علمی جهان کمک زیادی به زنده نگه داشتن مقام این دانشمند می‌کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: باید اعتبارات مناسبی برای حفظ و حمایت از بنیاد بوعلی سینا، تخصیص یابد.

غلامی افزود: باید برای برگزاری همایش بین المللی بزرگداشت بوعلی سینا برنامه داشته باشیم تا دولت ما را بیشتر حمایت کند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار: 6آبان 1398،کدخبر: 4757626،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
0
مگر اینکه کشورهای دیگه برای ثبت بوعلی سینا تلاش کنند تا یادمون بیاد بوعلی سینایی بوده و اسم دانشگاه رو عوض کنیم بگذاریم بوعلی سینا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین