پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه ٣ هزار و ١٣٤ تاکسی فرسوده در سال ٩٥ اسقاط شده است، گفت: طی چند هفته آینده ٢هزار تاکسی جدید تحویل رانندگان می شود .

شعار سال: میثم مظفر در مراسم ورود ٢٠٠ دستگاه تاکسی هیوندا اکسنت به ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه ورود خودروهای مدرن به ناوگان با سرمایه گذاری بانک ملت صورت گرفته است، گفت: سازمان تاکسیرانی تهران مصمم است تحول ویژه ای در ارتقای خدمات رسانی به شهروندان رقم بزند.

وی تصریح کرد: اگر دانشگاه تاکسیرانان را راه اندازی می کنیم و سیستم های هوشمند را به کار گرفته ایم تنها غرضمان ارتقا و تغییر رفتار ترافیکی و ارائه خدمات منظم به شهروندان است. این درحالیست که اگر همسو با این خدمات کیفیت خودروها را تغییر ندهیم اقدامات صورت گرفته آنچنان که باید تاثیرگذار نخواهد بود.

مظفر تصریح کرد: ١٧ هزار تاکسی فرسوده در پایتخت داریم که ٦٣٠٠ دستگاه آن پیکان است، پیکانی که روزانه ١٠ کیلوگرم آلایندگی تولید می کند به طوری که در یکسال بالغ بر ٣.٥ تن آلایندگی به ازای تردد هر پیکان فرسوده به هوای پایتخت وارد می شود.

وی با اشاره به اینکه ٦٣٠٠ دستگاه پیکان ٢٣هزار تن الایندگی در سال تولید می کند، گفت: اراده جدی مان بر حذف ٦٣٠٠ پیکان است و هر خودروی مدرن که وارد ناوگان می شود الزاماً یک پیکان حذف می شود.

مظفر با اشاره به اینکه استفاده از ناوگان استاندارد یک گام موثر در کاهش مصرف سوخت است، اظهارکرد: تاکنون ٨٠٠ دستگاه خودروی استاندارد به ناوگان وارد شده، چنانچه به ٢ هزار دستگاه برسیم معادل ١٢٠ میلیارد ریال صرفه جویی در سوخت خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در کنار ورود خودروهای مدرن موضوع نوسازی خودروهای فرسوده نیز در حال انجام است، تصریح کرد : طی سال جاری ١١٥١ دستگاه تاکسی نوسازی شده و ٣١٣٤ دستگاه اسقاط شده است، این درحالیست که ٢ هزار دستگاه خودروی در چند هفته اینده تحویل تاکسیرانان می شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395، کد مطلب: 3730264:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین