پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۲۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان یکی از برنامه‌های این وزارتخانه را ترویج ورزش زورخانه‌ای در کشورهای مختلف دنیا اعلام کرد و گفت: ابتدا این ورزش را در کشورهای فارسی زبان بعد در کشورهای مسلمان و سپس در سایر کشورها ترویج می‌کنیم.
شعار سال: وزیر ورزش و جوانان یکی از برنامه‌های این وزارتخانه را ترویج ورزش زورخانه‌ای در کشورهای مختلف دنیا اعلام کرد و گفت: ابتدا این ورزش را در کشورهای فارسی زبان بعد در کشورهای مسلمان و سپس در سایر کشورها ترویج می‌کنیم.

مسعود سلطانی فر عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح زورخانه سردار شهید «حمدالله دکامی» قصرشیرین در جمع خبرنگاران، افزود: فرهنگ فتوت و جوانمردی را بسط و توسعه می دهیم و تلاش می کنیم بیشتر هویت فرهنگی، تاریخی و ملی و مذهبی خودمان را به دنیا معرفی کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که نسل های فعلی و آینده بتوانند با الهام از این ارزش‌های پهلوانی و جوانمردی این ورزش را توسعه دهند و از این ورزش برای رشد و توسعه زندگیشان استفاده کنند.

زورخانه شهید سردار «حمدالله دکامی» شهرستان قصرشیرین عصر پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار کرمانشاه در زمینی با مساحت ۵۵۰ متر به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی این زورخانه سال ۹۱ آغاز شد و با صرف اعتبار یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان شهریور امسال به پایان رسید و امروز افتتاح شد.

وزیر ورزش و جوانان امروز برای افتتاح چهار پروژه ورزشی در شهرستان‌های کرمانشاه، ثلاث باباجانی و قصرشیرین وارد این استان شد.

افتتاح زورخانه امام حسن مجتبی (ع) کرمانشاه و بازدید از خانه جوانان کرمانشاه از برنامه های وزیر ورزش و جوانان در مرکز استان بود و سپس سلطانی‌فر با سفر به شهرستان ثلاث باباجانی زمین چمن و استخر این شهرستان را نیز افتتاح کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:9آبان1398،کد خبر:83536778،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
اول تو خود ایران ترویج بدید تا بعد به کشورهای دیگه برسیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین