پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۹۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: برای اجرای 17 پروژه ناتمام ورزشی نیاز به اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار داریم.
شعارسال: بهتاج ظهر امروز در نشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان با ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی شهرستان اهر در پاسخ به درخواست ورزشکاران برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان اهر از جمله ورزشگاه 5 هزار نفری و سالن رزمی اظهار داشت: متأسفانه در گذشته کلنگ 17 پروژه ورزشی را به زمین زده اند و اکثرشان با کمترین پیشرفت فیزیکی و در حد فنداسیون به حال خود رها شده و با گذشت چندین سال با توجه به تورم فعلی بالای 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که این پروژه به اتمام برسد.

وی گفت: اداره ورزش و جوانان آمادگی دارد در راستای سیاست‌های دولت پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار کند تا این پروژه‌های نیمه تمام تعیین تکلیف شده و در خدمت جامعه ورزشی قرار گیرد.

این مقام مسئول که در نشستی صمیمی دو ساعته به مشکلات ورزشکاران اهری گوش می داد در پاسخ به درخواست ورزشکاران ورزش‌های رزمی که جمعیت قابل توجهی از ورزش شهرستان را تشکیل می‌دهند اعلام کرد به هر نحو ممکن و در جهت خدمت رسانی به ورزشکاران این رشته با تأمین اعتبارات لازم از منابع مختلف سالن ورزشهای رزمی تکمیل این پروژه بزودی آغاز می شود.

بهتاج با قدردانی از رئیس ورزش و جوانان اهر که در طول حضور چند ماهه خود منشاء خدمات ارزشمند به جامعه ورزشی شهرستان شده گفت با وجود نیاز به خدمات این مدیر در مرکز استان ،به جهت نیاز منطقه به خدمات نامبرده برای توسعه ورزش شهرستان حمایت خواهیم کرد تا با تلاش مضاعف شاهد پیشرفت و رونق ورزش شهرستان با همکاری و همراهی مسئولین شهرستان و ورزشکاران باشیم تا در این شهرستان باردیگر با حمایت هرچه بیشتر از ورزشکاران شاهد حضورپررنگ ورزشکاران اهری در مسابقات ملی و بین المللی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به اخذ مالیات از باشگاه‌های ورزشی تحت نظارت این اداره گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی و دستور مدیرکل ،دریافت مالیات از این باشگاه‌ها کنسل شده است و دیگر شاهد اخذ مالیات بر ارزش افزوده از این باشگاه‌ها نخواهیم بود.

این مدیر ارشد ورزش استان اعلام کرد که بحث استخدام ورزشکاران که موفق به کسب مدال قهرمانی در سطح بین‌المللی شده‌اند در دولت تدبیر و امید آغاز شده و چندین مورد نیز از این عزیزان استخدام شده‌اند.

وی بر حمایت جدی از هیئت‌های ورزشی فعال تأکید کرد و افزود: هر هیئتی که خدمات و کارنامه موفقی داشته باشد قطعاً خدمات به این هیئت‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

در این جلسه روسای هیئت‌های ورزشی و قهرمانان ورزشی در نشستی صمیمی مسائل و مشکلات خود را مطرح کرد و انصافاً مدیرکل ورزش و جوانان به طمانینه به سخنان این عزیزان گوش داده و دستورات لازم را صادر کردند.

حمایت از ورزشکاران مدال آور یک ضرورت است

فرماندار اهر نیز در این نشست حمایت از ورزشکاران مدال آور و قهرمانان ورزشی در جهت تشویق و ترغیب آنها را یک ضرورت برشمرد.

زاهد محمودی، شهرستان اهر را با پیشینه فرهنگی، تاریخی یکی از شهرستان‌های مستعد در حوزه ورزش برشمرد و افزود: خوشبختانه با وجود کمترین امکانات این عزیزان در رشته‌های مختلف توانسته‌اند مقامهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی کسب نمایند که جای بسی افتخار برای علاقه‌مندان ورزش شهرستان است.

این مقام مسئول با قدردانی از رئیس اداره ورزش و جوانان اهر گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده توسط رئیس جدید این اداره طی سال‌جاری قدم‌های شایسته ای برای توسعه ورزش شهرستان و هیئت‌های ورزشی برداشته شده و گام‌های عملی در تقویت زیرساخت‌های ورزش از جمله تسریع در تکمیل سالن ورزش زورخانه‌ای که یکی از نیازهای اساسی برای ورزشکاران این رشته بود برداشته شده است.

وی بر ضرورت تعامل با آموزش و پرورش برای ارتقاء همکاری‌های بین بخشی ما بین این دو نهاد تأکید کرد و افزود: فرماندار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش آمادگی داریم پیشنهادات اداره ورزش و جوانان را برای تداوم و تقویت همکاری‌ها در جلسه شورای آموزش و پرورش بررسی و تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کنیم.

محمودی افزود: اگر این همکاری‌ها به شکل عملی تداوم یابد آموزش و پرورش بهترین محل برای استعدادیابی ورزشکاران می باشد که در این خصوص تعامل بین این دو اداره منجر به شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزش جوانان و نوجوانان می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 5 مهر 1397 ، کدخبر: 13970705000466 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
ا.ف75
من که میگن این اعتبار خای مورد نیاز نباید به طور یه سذه به استان ها داده بشه! در امور نظارتی به مشکل میخوریم
ناشناس
Norway
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
ا.ف75
خیلی خوبه که برای هر منطقه و روستا یه سالن ورزی میسازن سنت حسنه ای که دولت بهار پایه ی اونو گذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
چقدر کلنگ زده میشه و رها میشه هیییی امیدوارم کمتر شاهد این اتفاق ها باشم
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین