پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۴۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که با همت دولت تدبیر و امید ۲۰ هزار فضای ورزشی از سال ۹۲ تاکنون به اماکن ورزشی کشور افزوده شده است.
شعار سال: جمشید تقی زاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت پروژه ۶ هزار نفری انقلاب کرج در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تعداد اماکن ورزشی کشور در سال ۹۲ حدود ۴۱ هزار مکان ورزشی بود که اکنون به ۶۱ هزار واحد رسیده است.

وی بیان داشت : این امر بیانگر عزم جدی دولت در به ثمر رساندن پروژه های ورزشی بوده است.

تقی زاده با اشاره به اجرای پروژه ۶ هزار نفری انقلاب کرج گفت: با توجه به حساسیت وزیر ورزش و جوانان برای به تکمیل این پروژه، نشست های متعددی به همین منظور برگزار و یکی از پیمانکاران خوب که پیش از این نیز توانسته بود پروژه بزرگ ورزشگاه سنندج را به اتمام برساند عملیات اجرایی پروژه ۶ هزار نفری کرج را به دست گرفته است.

وی اضافه کرد: هم اکنون این پروژه ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با زمان بندی در نظر گرفته شده و با عزم ملی و استانی تا پایان دولت دوازدهم و در خرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید.

تقی زاده با بیان اینکه اجرای این پروژه بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد خاطر نشان کرد: پروژه برای ادامه فعالیت خود مشکل مالی ندارد و با مشارکت استانداری البرز و وزارت ورزش و جوانان در زمان تعیین شده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ورزشگاه ۶ هزار نفری کرج یکی از پنج ورزشگاه بزرگ کشور است که به همت دولت تدبیر و امید به سرانجام خواهد رسید.

تقی زاده گفت: به همین منظور مقرر شده هر هفته گزارشات پیشرفت فیزیکی پروژه از شرکت توسعه و تجهیزات اماکن ورزشی ارائه و یک جلسه نیز با مسوولان استان و وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم تا پروژه در زمان مشخص به مردم این استان تحویل داده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۲۵ دی ۱۳۹۹، کد خبر: 84185593، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
ولی همین تعداد اصلا به چشم نمیاد و اوضاع ورزشی و زیرساخت های ما به شدت خرابه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
وزارت ورزش در ایران واقعا به ورزش و جوانان به شدت در این دوره روحانی بدهکاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین