پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۶۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بخش خصوصی در حال حاضر بالغ بر ۲۶ هزار باشگاه فعال در کشور را اداره می‌کند توضیح داد: حدود ۸ هزار مورد از این باشگاه‌ها در سه سال گذشته ایجاد شده است.

شعارسال: مسعود سلطانی‌فر روز پنجشنبه ۱۷ بهمن در حاشیه افتتاح چهار پروژه ورزشی استان در  مجموعه دهکده ورزشی آفتاب  در کرج، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح مجتمع دهکده ورزشی آفتاب در روستای گلستانگ مهرشهر هستیم.

 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این مجموعه بزرگترین مجموعه روستایی کشور است که از دو استخر سرپوشیده و روباز، یک سالن ویژه ورزش های رزمی، یک مجموعه سالن بدنسازی بسیار مجهز و مناسب و همچنین یک سالن چند منظوره برای استفاده رشته های ورزشی مختلف تشکیل شده است.

 

وزیر ورزش و جونان با بیان اینکه مجموعه دهکده ورزشی آفتاب توسط بخش خصوصی و طی چهار سال آماده سازی شده گفت: بخش دولتی در تلاش است با تعامل با بخش خصوصی تشکر می کنیم چون در کنتر ظرفیت های حوزه ورزش را به فعلیت برساند.

 

وی با تاکید بر اینکه  بخش خصوصی در حال حاضر بالغ بر ۲۶ هزار باشگاه فعال در کشور را اداره می‌کند توضیح داد:  حدود ۸ هزار مورد از این باشگاه‌ها در سه سال گذشته ایجاد شده است.

 

سلطانی فر اضافه کرد: امروز در البرز دو سالن ورزشی و یک زمین چمن افتتاح خواهد شد که در کل اعتباری معادل ۲۰۰ میلیارد ریال برای ۴ پروژه ورزشی البرز که امروز به مرحله افتتاح رسید، هزینه شده است‌.

 

وی اشاره کرد: امید است با افتتاح این پروژه ها در البرز و در کل ۲۹۴ پروژه ورزشی که در استان های مختلف کشور در دهه فجر به بهره برداری می رسد، موجبات شادی و رضایت مردم فراهم شود.

 

وزیر ورزش و جوانان افزود: این ۲۹۴ پروژه ورزشی در کل کشور با اعتباری معادل بیش از ۴ هزار میلیارد ریال انجام شده است و در مجموع حدود ۷۶۶ هزار مترمربع فضای ورزشی را به کل کشور اضافه کرده و در اختیار جامعه ورزش و جوانان ایران قرار می دهد.

 

وی در پاسخ به اینکه پرسش که با توجه به نیاز البرز به توسعه سرانه های ورزشی چه میزان از حضور بخش خصوصی برای مشارکت در این حوزه حمایت خواهید کرد، گفت: در قانون برنامه ششم توسعه کشور و همچنین در بودجه سالانه ظرفیت خوبی داریم برای اینکه بخش خصوصی وارد عرصه مشارکت شود.

 

سلطانی فر عنوان کرد: یکی از ظرفیت های خوب ما تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی است که در قالب ماده ۲۷ قانون تنظیم شده است.

 

وی تصریح کرد:  خوشبختانه وزارت ورزش از این ظرفیت قانونی برای استفاده از توان بخش خصوصی به خوبی استفاده کرده است.

 

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر سرانه ورزشی به ازای هر یک نفر در ایران چه میزان است، گفت: با احتساب آنچه که متعلق به ورزش و جوانان و زیرمجموعه این وزارتخانه است  سرانه ورزشی به ازای هر نفر حدود یک‌متر است اما با احتساب ظرفیت های آموزش و پرورش، دانشگاه ها، نیروهای مسلح، شهرداری ها و واحدهای صنعتی در این حوزه، سرانه ورزشی به ازای هر نفر در کشور به بیش از یک و نیم متر می‌رسد.

 

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت قطره، تاریخ انتشار: 17بهمن1398 ، کدخبر: 51081451: www.ghatreh.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
عشق کمیت اون هم فقط در آمار این مسئولین پدر این مردم رو درآورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین