پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۶۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
مدیر کل روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان از خانه کشتی بازدید و تلاش در جهت توسعه علمی این رشته ملی را مورد تقدیر قرار داد.. او در بخش دیگری از سخنان به نگاه توسعه ای دکتر سلطانی فر در حوزه زیر ساختها اشاره کرد و گفت: انچه که در تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام در سراسر کشور مشاهده می کنید حاصل این نوع نگرش است چرا که دسترسی عموم به اماکن ورزشی، زمینه گسترش ورزش را در دوبخش همگانی و قهرمانی در پی دارد.
  شعار سال:بازسازی خانه کشتی منجر به تولد کشتی گیران صاحب نام وافتخار افرین خواهد شد

مدیر کل روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان از خانه کشتی بازدید و تلاش در جهت توسعه علمی این رشته ملی را مورد تقدیر قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دکتر کاوه احمدی در دیدار بادکتر علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ، از خانه کشتی بازدید کرد.

در جریان این دیدار مدیر کل روابط عمومی وبین الملل وزارت وررش وجوانان،استعدادیابی و نگاه علمی به بخش های مختلف ورزش ،گامی موثر در توسعه پایدار دانست.

او با تاکید بر پیوند تخصص ،تجربه و علم توضیح داد که خوشبختانه،فدراسیون کشتی با سکانداری دکتر علیرضا دبیر در این مسیر گام برداشته و نتایج ان در خانواده بزرگ ورزش ملموس تر خواهد شد.

کاوه احمدی بیان کرد: رشته کشتی ریشه درباور مردم و  فرهنگ کشورمان دارد به طوریکه کشتی گیران به عنوان الگو ویک ارزش فرهنگی در کشود مطرح بوده اند و وزارت ورزش و جوانان هم نگاه ویژه ای به این رشته ورزشی دارند.

او در  بخش دیگری از سخنان به نگاه توسعه ای دکتر سلطانی فر در حوزه زیر ساختها اشاره کرد و گفت: انچه که در تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام در سراسر کشور  مشاهده می کنید حاصل این نوع نگرش است چرا که دسترسی عموم به اماکن ورزشی، زمینه گسترش ورزش را در دوبخش همگانی و قهرمانی در پی دارد.

مدیرکل روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت و جوانان از بازسازی خانه کشتی  به عنوان دستاوردی مهم برای این رشته یادکرد وگفت : بی تردید دراینده نزدیک شاهد تولد ورزشکاران، قهرمان و پهلوانان نام اور و افتخار افرین در رشته کشتی خواهیم بود.

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
اهمیت دادن به حوزه ورزش و ورزشکاران می تونه زمینه ای واسه تشویق جوان ها برای ورزش و نرفتن به سمت سرگرمی مثل مواد مخدر باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین