پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
وزیر ورزش و امور جوانان گفت: ۲۶هزار باشگاه فعال توسط بخش خصوصی در کشور احداث شده که حدود هشت هزار باشگاه از این تعداد، در طول سه سال گذشته ایجاد و توسعه پیدا کرده است‌.

شعارسال: مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در حاشیه راه اندازی چهار پروژه ورزشی استان البرز در مجموعه دهکده ورزشی آفتاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کنار ظرفیت هایی ایجاد کرده ایم  برای زمینه سازی مشارکت بخش خصوصی هم تلاش می شود.

 

وی خصوص  مجموعه دهکده ورزشی آفتاب در روستای گلستانگ مهرشهر اظهار داشت: این طرح بزرگترین مجتمع ورزشی روستایی کشور است که شامل ۲ استخر سرپوشیده و روباز ، یک سالن رزمی، یک سالن مجهز بدنسازی و سالن چند منظوره برای رشته های مختلف است.این مجتمع طی  چهار سال توسط بخش خصوصی احداث شده است.

سلطانی فر گفت: خوشبختانه در عرصه ورزشی، مشارکت بخش خصوصی بسیار مناسب است.

وی گفت:  همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۲۹۴ پروژه  ورزشی در سراسر کشور بهره برداری می شود.

 

سلطانی فر اعتبار مجموع این پروژه ها  را  افزون بر چهارهزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری  این پروژه هاط حدود ۷۶۶هزار متر مربع به فضای ورزشی کشور اضافه می شود. 

وی درخصوص  برنامه های وزارت ورزش و جوانان در حمایت از بخش خصوصی به ویژه استان البرز اظهار داشت: در قانون برنامه ششم و بودجه سالانه ظرفیت های خوبی داریم برای این که بخش خصوصی وارد مشارکت شود.یکی از ظرفیت های خوب ما تکمیل پروژه های نیمه تمام است که با مشارکت بخش خصوصی این پروژه ها را تکمیل  و به بهره برداری می رسانیم.

وی گفت: هم سرمایه های دولتی و هم منابع بخش خصوصی استفاده می شود و این دو کمک خوبی کرده که وضعیت زیرساخت های کشور وضعیت مناسبی باشد.

وزیر ورزش  وجوانان همچنین درخصوص سرانه ورزشی کشور  بیان داشت: سرانه ورزشی براساس امکانات وزارت ورزش و جوانان حدود یک متر است اما ظرفیت هایی که آموزش و پرورش ، دانشگاه ها، نیروهای مسلح، شهرداری ها و واحدهای صنعتی  ایجاد کرده اند به بیش از یک و نیم متر می رسد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 17بهمن1398 ، کدخبر: 83663565:  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
از این 26 هزار تا 25999 تاش باشگاه بدنسازیه :))))
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین