پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
تقی زاده در خصوص تسهیل، پیگیری منویات و پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان در استان ها افزود: اختیارات وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان در این خصوص به مدیران کل استان ها نیز تفیض شده است.

شعارسال: تقی زاده در خصوص تسهیل، پیگیری منویات و پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان در استان ها افزود: اختیارات وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان در این خصوص به مدیران کل استان ها نیز تفیض شده است.

 در این دیدار عزیزی، گزارشی از سفر دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان به استان نسبت به رویکرد های مقام عالی وزارت و بازتاب مباحث اقتصاد مقاومتی که در استان اتفاق افتاد را ارائه کرد.

تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت؛ با توجه به حضور وزیر ورزش و جوانان به عنوان وزیر معین در بحث اقتصاد مقاومتی در استان خراسان جنوبی گفت؛ با مدیریت، برنامه ریزی و هماهنگی با مجموعه استانداری و تیم مدیریتی استان از این ظرفیت نهایت استفاده و بهره برداری انجام شود.

وی از تصویب و اجرایی شدن دو مصوبه در وزارت ورزش و جوانان خبر داد و افزود: جلسه شورای عالی ورزش کشور به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور و دبیری دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مصوب شده که برش استانی آن نیز به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل ورزش و جوانان استان جهت پیگیری مباحث ورزشی و ساماندهی امور جوانان باید اجرا شود.

تقی زاده در خصوص تسهیل، پیگیری منویات و پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان در استان ها افزود: اختیارات وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان در این خصوص به مدیران کل استان ها نیز تفیض شده است.

عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان در این دیدارگفت: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی خوبی در در برخی از پروژه های ورزشی داریم که با تزریق اعتبار کافی و پیان عملیات ساختمانی این پروژه ها می تواند در دهه فجر به بهره برداری برسد و برگ زرینی از دولت تدبیر و امید برای مردم استان خراسان جنوبی خواهد بود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار: 8 مهر1398،کدخبر: 905116،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین