پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
وزیر ورزش و جوانان در حالی از شورای برون مرزی این وزارتخانه تقدیر کرده که تلخ‌ترین و بدترین اتفاق سال جاری به دست این شورا و البته با همکاری فدراسیون جودو رقم خورد.

شعار سال: دویست و شانزدهمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان روز گذشته (شنبه) برگزار شد و خبر آن روی خروجی پایگاه خبری وزارت ورزش قرار گرفت. در متن خبر منتشر شده از سوی وزارت ورزش آمده است: «مسعود سلطانی‌فر با تقدیر از دقت نظر شورای برون مرزی در موضوع اعزام‌های برون مرزی گفت: آمارهای ارائه شده حاکی از کاهش سی درصدی اعزام‌هاست که بیشتر آنها غیر ضروری بوده و باز هم تاکید می‌کنم سفرهای غیر ضروری و افراد غیر مرتبط تحت هر عنوان و بهانه پذیرفته نیست و اجازه نمی دهیم منابع کشور و ورزش به این شکل هزینه شود

سلطانی‌فر در حالی از «دقت نظر» شورای برون‌مرزی تقدیر کرده که مهمترین و بدترین اتفاق سال ورزش ایران با بی‌تدبیری همین شورا رقم خورد؛ اعزام سعید ملایی که در نهایت منجر به تعلیق فدراسیون جودو شد.

سفر سعید ملایی به ژاپن برای حضور در مسابقات جهانی جودو در شرایطی انجام شد که شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با این اعزام موافقت کرده بود؛ شورایی که موظف است با در نظر گرفتن مصالح و منافع ورزش کشور در خصوص اعزام‌های ورزشی تصمیم‌گیری کند، اما در جریان اتفاقات جودو به خوبی مشخص شد که مرتکب کوتاهی شده است.

شرایط مسابقات جهانی و احتمال رویارویی ملایی با نماینده رژیم صهیونیستی در این رویداد قابل پیش‌بینی بود و در این شرایط شورای برون مرزی با علم به این موضوع مجوز سفر را صادر کرد. حال چگونه است که مسعود سلطانی‌فر به جای اینکه در این باره توضیح دهد و حداقل عذرخواهی کند، از شورای برون مرزی تقدیر می‌کند؟ یعنی تعلیق فدراسیون جودو که محصول مشترک این فدراسیون و شورای برون مرزی است شایسته تقدیر و تشکر است؟ آیا وزیر ورزش به این فکر نکرده که باید با مقصران این ماجرا برخورد شود یا شاید چون خودش هم جزو مقصران است، می‌خواهد ماجرا را به سمت و سوی دیگری سوق دهد؟

در زیر تصویر نامه شورای برون مرزی را مشاهده می‌کنید که با اعزام چهار نفر به مسابقات جهانی جودو موافقت کرده است؛ سعید ملایی، محمد محمدی بریمانلو، یک مربی و یک سرپرست.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 14 مهر 98، کد مطلب: 2112372: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین