پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۷
وزیر ورزش و جوانان در سفر به کرمانشاه به همراه استاندار و جمعی از مسئولان ورزش و جوانان این استان از پروژه درحال احداث خانه جوان کرمانشاه بازدید کرد.

شعارسال: دکتر سلطانی فر در بازدید از بخش های مختلف خانه جوان کرمانشاه، بر تسریع در تکمیل این پروژه تاکید کرد.

 

مهدی فتاحیان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه پروژه احداث خانه جوان کرمانشاه از چندسال پیش در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: در ابتدا قرار بود این پروژه جنب استادیوم 15 خرداد شهر کرمانشاه احداث شود، اما بنا به دلایلی این امر محقق نشد.

 

وی اضافه کرد: از سال گذشته با توجه جدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، یک ساختمان نیمه کاره هشت طبقه خریداری شد تا پروژه خانه جوان کرمانشاه به سر انجام برسد.

 

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: این پروژه با مساحت 2040 متر درحال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی میزان اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را تاکنون نزدیک به هفت و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تمام تلاش خود را بکار می گیریم این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

 

فتاحیان تصریح کرد: بخشی از تجهیزات مورد نیاز خانه جوان کرمانشاه خریداری شده و به محض تکمیل ساختمان، اقدام به تجهیز آن خواهیم کرد.

 

وی یادآورشد: خانه جوان کرمانشاه به عنوان بزرگترین خانه جوان کشور شامل بخش هایی همچون فضایی برای فعالیت سمن‌ها، سالن کنفرانس، کتابخانه و... است.

 

به گفته این مسئول علاوه بر خانه جوان کرمانشاه، خانه جوان شهرستان اسلام آبادغرب نیز در حال احداث است و 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی اعلام کرد: بزودی عملیات اجرایی خانه جوان دو شهرستان کنگاور و جوانرود نیز آغاز خواهد شد.

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 9آبان1398، کدخبر: 98080904482، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین