پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۹۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در سفری که به بجنورد داشت در مورد پتانسیل ورزشگاه های ایران گفت: ما استادیوم های خوبی داریم که می توانند میزبان مسابقات جهانی و آسیایی باشند. ازجمله آن ورزشگاه آزادی است.
شعار سال: وی به ظرفیت سایر استان‌ها برای میزبانی‌های مهم فوتبال اشاره کرد و گفت: ورزشگاه‌های احداث شده در شیراز، مشهد، اصفهان و اهواز نیز در جمع استادیوم‌های دارای استاندارد‌های لازم برای میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا هستند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ادامه به مهم‌ترین پروژه‌های این شرکت در کشور اشاره کرد و گفت: علاوه بر پروژه استادیوم ۱۵ هزارنفری و سالن ۶ هزارنفری خراسان شمالی در استان‌های البرز، کرمانشاه و ساری پروژه‌های مهمی در حال اجرا است.
وی از سالن ورزشی کردستان توسط رئیس‌جمهور طی هفته آینده نیز خبر داد و گفت: این پروژه به‌صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود و تلاش می‌کنیم تا پروژه سالن ورزشی مشهد نیز اگر در دهه فجر افتتاح شود.
کریمی درباره وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کشور گفت: ۳۲۶ پروژه نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی زیر ۷۰ درصد در سراسر کشور از دولت قبل برجای‌مانده بود که سال گذشته پروژه‌های بالای ۷۰ درصد و امسال نیز پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت تأمین اعتبارات قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی این سالن هنوز زیر ۵۰ درصد است، اما به خاطر دستور وزیر ورزش و پیگیری‌های استاندار، افتتاح این پروژه تا پیش از اتمام دولت برنامه‌ریزی‌شده است.
وی به وضعیت استادیوم شیروان نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا هفته دولت یا دهه فجر بهره‌برداری از این استادیوم در خراسان شمالی آغاز شود.
کریمی در انتها درباره ساخت خوابگاه‌های ورزشی نیز گفت: در استان‌ها و مراکز استان‌ها این خوابگاه‌ها در حال ساخت یا نوسازی است، اما تنگنا‌های اعتبارات دولتی باعث شده تا پیش رفت این پروژه‌ها با کندی روبه‌رو شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبر روز، تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۶۵۸۹۷۵، rouz.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین