پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
با حضور وزیر ورزش و جوانان، وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.در این نشست که برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع، عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اسبقیان مدیرکل حوزه وزارتی و تعدادی از مدیران کل ذیربط حضور داشتند وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت. این در حالی است که افکار عمومی بشدت خواهان شفافیت در پروژه های عمرانی خصوصا ذیل شرکت توسعه است. مثلا هزینه ترمیم ورزشگاه آزادی چقدر بوده است؟

شعارسال: نشست بررسی وضعیت پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام کشور امروز با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

برگزاری جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ورزشی

در این نشست که برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع، عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اسبقیان مدیرکل حوزه وزارتی و تعدادی از مدیران کل ذیربط حضور داشتند وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در بخشی از این جلسه، وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: کار ساخت یا احداث و تکمیل پروژه‌های ورزشی یک کارتخصصی است و باید توسط افراد متخصص پیگیری شود. در واقع هدف ما این است که مدیران ما تمرکز خود را برروی مسائل مربوطه قرار دهند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دولت، تاریخ انتشار: 6دی1402، کدخبر: 432023، dolat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین