پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۷۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
سید ابراهیم رئیسی در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، با اشاره به وضعیت زیرساخت مجموعه‌های ورزشی در ایران عنوان کرد قریب به ۲ هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی کشور به نتیجه رسیده و تعدادی نیز در دست اجراست. باید یک ورزشگاه در شأن و منزلت قهرمانان ما و همچنین میزبانی از ورزشکاران بین‌المللی در تهران ایجاد شود. این هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است. ضمن پاسداشت حمایت های رئیس جمهور محترم از بخش ورزش و زیرساخت های آن ، تقاضامندیم به بازرسی نهاد ریاست جمهوری تکلیف نمایند که در خصوص هزینه های بازسازی ورزشگاه آزادی شفاف سازی های لازم صورت پذیرد. متاسفانه ما اخبار خوبی را نمی شنویم و شایعات و شائبه های زیادی در این خصوص به گوش می رسد.

شعارسال: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، با اشاره به وضعیت زیرساخت مجموعه‌های ورزشی در ایران عنوان کرد: پروژه‌ها و کارها، سالن‌ها و مجموعه‌های نیمه تمام در شهر‌ها و روستا‌ها فراوان بوده که طی دو سال اخیر بسیاری از آن‌ها به سرانجام رسیده و مابقی آن‌ها که تعداد زیادی هم هست، باید به بهره برداری برسد و تاکید دارم که بنای ما فقط کنگ‌زنی نیست.

تاکید رئیس جمهور به ساخت یک ورزشگاه آبرومند ملی در تهران  + آقای رئیسی به بازرسی نهاد ، دستور شفاف سازی هزینه های استادیوم آزادی را بدهید

وی با اشاره به ایجاد یک مجموعه ورزشی بزرگ و مجهز در تهران اظهار کرد: من برای ساخت یک ورزشگاه آبرومند، جامع و کامل که در شان و منزلت ورزشکاران و قهرمانان ملی باشد و بتواند از مهمانان خارجی میزبانی کند، کاملا موافق هستم.

رئیس جمهوری تاکید کرد: معتقدم باید ساخت یک مجموعه ورزشی مجهز در تهران شکل بگیرد و لازم است این موضوع دنبال شود؛ حتی با وجود اینکه هزینه دارد، ولی انجام این کار هزینه نیست و سرمایه گذاری خواهد بود.

حجت‌الاسلام رئیسی یادآور شد: اگر بتوانیم یک مجموعه ورزشی آبرومند در شان ورزش و قهرمانی ملت بزرگ ایران در تهران شکل بدهیم، حتما باید این کار را دنبال کرد و بنده هم قطعا با این کار موافق هستم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: 20شهریور1402، کدخبر: 631630، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین