پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۱۲۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس، درباره واکنش نیمار به ویدیوی منتشر شده از ترمیم چمن ورزشگاه آزادی هم گفت: آنقدر این موضوع مسخره شده است که من نمی‌فهمم داستان چیست. همه می‌دانیم زمین خراب است. اگر دارید کاری می‌کنید که این راه درستش نیست. حالا که راه درستش را انجام نمی‌دهید چرا فیلم می‌گیرید؟ حالا فیلم را گرفتید و می‌خواهید به صاحب‌کارتان نشان دهید، چرا آن را منتشر می‌کنید؟ رفیعی به اتفاقی جنجالی در پایان بازی برابر الدحیل اشاره کرد و گفت: من یک چیز بگویم و موضوع را ببندم. ما خوشحالی می‌کردیم که یکی از هواداران قطری از روی سکو به من گفت که یک تکه از چمن را به تو بدهم که ببری؟

شعار سال: هافبک پرسپولیس بعد از برتری تیمش مقابل الدحیل از حاشیه جالبی که در پایان بازی برایش شکل گرفت صحبت کرد.

افشاگری سروش رفیعی از کنایه عجیب یک قطری بابت چمن آزادی

سروش رفیعی بعد از چند هفته بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش بازگشت و توانست نمایشی درخشان از خود در مسیر اولین برد آسیایی سرخ‌ها در لیگ قهرمانان شکل دهد.

او در پایان بازی در خصوص این بازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم. الدحیل تیم بسیار خوب و باتجربه‌ای است. نمی‌دانم خوشحال باشم یا ناراحت. البته من ناراحتم چرا که همه بعد از دیدن این بازی متوجه شدند که کیفیت زمین چه تاثیری در عملکرد ما دارد. من دیگر از مسئولان امیدی ندارم، ولی هوادارانمان ببینند. مطمئنا آن‌ها متوجه شدند که کیفیت زمین چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد. حالا به ما حق بدهند که چرا رو به عقب بازی می‌کنیم. من به هوادارانمان تبریک می‌گویم. این اول مسیر لیگ قهرمانان است.

او درباره واکنش نیمار به ویدیوی منتشر شده از ترمیم چمن ورزشگاه آزادی هم گفت: آنقدر این موضوع مسخره شده است که من نمی‌فهمم داستان چیست. همه می‌دانیم زمین خراب است. اگر دارید کاری می‌کنید که این راه درستش نیست. حالا که راه درستش را انجام نمی‌دهید چرا فیلم می‌گیرید؟ حالا فیلم را گرفتید و می‌خواهید به صاحب‌کارتان نشان دهید، چرا آن را منتشر می‌کنید؟

رفیعی به اتفاقی جالب و البته جنجالی در پایان بازی برابر الدحیل اشاره کرد و گفت: من یک چیز بگویم و موضوع را ببندم. ما خوشحالی می‌کردیم که یکی از هواداران قطری از روی سکو به من گفت که یک تکه از چمن را به تو بدهم که ببری؟

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: ما ایرانی هستیم. این برای تک تک ایرانی‌ها بد است. ما شرممان می‌شود. به خدا اتفاق خاصی نمی‌افتد. ببینید مردم چطور با یک برد ما حداقل برای چند ساعت خوشحال می‌شوند.

رفیعی در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد پرسپولیس در دو بازی هفته ابتدایی لیگ قهرمانان، آیا شانسی برای قهرمانی در این رقابت‌ها قائل است؟ به ایسنا گفت: خیلی کار سخت است. شما یک تفاوت کوچک بین بازی اول و دوم ما دیدید. تا وقتی که هزینه نکنیم و امکانات فراهم نکنیم، چطور می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۱۱ مهر ۱۴۰۲، کدخبر:۱۸۲۰۳۴۷، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین