پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان بعد از گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها، به خبرنگاران در خصوص وضعیت ۳۰۰۰ اماکن ورزشی و پروژه‌های نیمه کاره ۵ تا ۹۰ درصدی گفت که برای تکمیل پروژه بهینه‌سازی ورزشگاه آزادی، منتظر تامین بودجه هستیم. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، بار‌ها و بار‌ها در خصوص لزوم شفاف سازی بودجه بازسازی ورزشگاه آزادی درخواست توضیح از شخص وزیر (و وزرای سابق) و شرکت تجهییز و نگهداری، کرده است و دائما با سکوت معنادار روبرو شده است. به نظر شما کدام یک از دوستان ما جزو داداشی‌های دولپی هستند؟ به دوستان در چند نوبت گفتیم که گله قناری که می‌بینید، چغوک‌های (گنجشک های) رنگ شده توسط ما در فصل پیش بودند. اما گویا دوستان اهمیتی به موضوع نداده و تصور می‌کنند که با قناری طرف هستند. سلام به پیمانکاران عزیز بازسازی ورزشگاه آزادی. سلام بر رابطین محترم نهاد‌های مرتبطه با پیمانکاران. سلام بر همون چیزی‌هایی که خودشان می‌دانند و ما فکر می‌کنیم. حتما باید گند خیلی چیز‌ها در بیاد تا لب به توضیح باز کنید؟ سربسته عرض شد.

شعارسال: کیومرث هاشمی پس از حضور در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جلسه پایان سال با مدیران استان‌ها، مدیران ستادی و معاونین را داشتیم و طی آن سیاست‌ها و برنامه‌های سال آینده، گفته شد. این جلسه نیاز بود چراکه سیاست‌ها را مدیران استانی باید در حوزه ورزش و جوانان پیاده کنند.

تکمیل پروژه ورزشگاه آزادی در انتظار تامین بودجه است + چرا کسی درباره بودجه تعمیر و بازسازی ورزشگاه آزادی ،حاضر به شفاف سازی نیست؟ سکوت تا به کی، داداشی های دو لپی؟

وی گفت: زحمات اصلی روی دوش عزیزان است و در خصوص همه موارد صحبت کردیم. جمع واحدی هستیم که رسانه‌ها نیز باید به ما کمک کنند تا سیاست‌ها را پیش ببریم.

هاشمی توضیح داد: در بحث پروژه‌های نیمه تمام ورزشی که یکی از دغدغه‌های شخص رئیس جمهور است، بیش از ۳ هزار پروژه نیمه تمام از پیشرفت ۵ تا ۹۰ درصد داریم. آن‌ها اولویت‌بندی شده‌اند و با اعتباراتی که تخصیص داشته می‌شود، پروژه‌ها به اتمام می‌رسند. البته در این بحث، قابلیت واگذاری به بخش خصوصی نیز وجود دارد که همه این‌ها پیش بینی شده است.

وزیر ورزش و جوانان در مورد شرایط ورزشگاه آزادی نیز، عنوان کرد: برای تکمیل پروژه ورزشگاه آزادی نیز، منتظر تامین بودجه هستیم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تجارت نیوز، تاریخ انتشار: 17اسفند1402، کدخبر: 901276، tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
0
0
خوب نمی صرفه کسی حرف بزنه. سوال داره ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین