پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۸۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
بقول دکتر انوشه، وای به روزی که جوانان یک کشور درگیر لحظه‌ها و لذت‌ها شوند. توتی به‌عنوان اسطوره فوتبال ایتالیا و تیم آ. اس رم شاید حتی از وجود هوادارانی در ایران مطلع نباشد، با این حال چه اصراری است که جشن تولد وی را در یکی از کافه‌های تهران آن‌هم در یکی از پرترددترین محله‌های اداری، تجاری و مسکونی برگزار کرد؟
شعارسال: در شرایطی که تهران با شرایط وخیم کرونایی دست و پنجه نرم می‌کند و موج سوم شیوع این بیماری تعداد کثیری از شهروندان تهرانی را تحت‌تاثیر قرار داده، در گوشه و کنار‌های بالای این شهر خبر از برگزاری مراسم جشن تولد برای یک فوتبالیست ایتالیایی به‌گوش می‌رسد!

برخی از کمپین‌های هواداری ایرانی تیم آ. اس رم ایتالیا در شرایطی که تمام نهاد‌های بهداشتی و درمانی کشور مکرراً به عدم برگزاری مراسمات اجتماعی و عمومی تاکید و پافشاری دارند، اقدام به برنامه‌ریزی و برگزاری جشن تولد یک بازیکن ایتالیایی کرده‌اند که جای بسی تعجب دارد.

روز‌هایی که شیوع این بیماری خطرناک و کشنده در تمام ایران و مخصوصاً تهران به بدترین اوضاع خود رسیده و هر روز خبر فوت حداقل ۲۰۰ نفر از هم‌وطنان از کرونا به گوش می‌رسد، برگزاری چنین مراسمات بیهوده و بی‌جهتی بیشتر از این‌که صرف تولد باشد، نمایان‌گر سود برخی افراد در اجرای این برنامه‌هاست.

البته هنوز مشخص نیست که چه کسانی بانی برگزاری این مراسم هستند، اما به راحتی می‌توان ردپای انتفاع مالی برخی چهره‌های خاص را در اینگونه مراسمات مشاهده کرد.

اپیدمی کرونا و جشن تولد توتی ایتالیایی در ایران؟

فرانچسکو توتی به‌عنوان اسطوره فوتبال ایتالیا و تیم آ. اس رم شاید حتی از وجود هوادارانی در ایران مطلع نباشد، با این حال چه اصراری‌ست که جشن تولد وی را در یکی از کافه‌های تهران آن‌هم در یکی از پرترددترین محله‌های اداری، تجاری و مسکونی برگزار کرد؟

لزوم ورود نهاد‌های امنیتی و نظارتی به برگزاری گعده‌های این‌گونه بیهوده و مهمل در شرایط سخت این ویروس کشنده بیش از پیش واجب‌الاجراست و مطالبه اصلی مردمی که نگران سلامتی خود هستند، برخورد قاطع با برگزاری چنین مراسماتی در سطح شهر تهران است. متاسفانه برخی شهروندان که دغدغه سلامتی مردم اطراف خود را ندارند و با شرکت در جشن تولد یک فرد بیگانه به قوانین بهداشتی کشور پوزخند می‌زنند، باید با برخورد قاطع نهاد‌های نظارتی مواجه شوند تا دیگر از این قبیل مراسمات پرخطر در روز‌های کرونایی رخ ندهد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شفقنا، تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۱۷۳۴۵، www. fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حافظ مسلمی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
1
درود.
خدارو شکر با رعایت تمامی پروتکل ها مراسم به خوبی برگزار شد♥♥
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین