پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۸۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
وزیر ورزش و جوانان گفت: در هفته دولت امسال ۲۵۰ طرح نیمه‌تمام حوزه ورزش و جوانان که تکمیل شده افتتاح می‌شود.

شعارسال: مسعود سلطانی‌فر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در عسلویه با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام صورت گرفته و در حوزه ورزش و جوانان نیز نگاه خاصی به این موضوع داریم.

وی بیان کرد: بسیاری از پروژه‌هایی که در سال‌های گذشته نیمه کاره مانده بودند در اولویت تکمیل قرار گرفته و امسال در هفته دولت ۲۵۰ طرح نیمه کاره با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و حوزه جوانان افتتاح می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برخی از این پروژه‌ها از ۱۵ سال پیش نیمه‌تمام مانده بودند، تصریح کرد: بخشی از این پروژه ها در حوزه های همگانی، قهرمانی و جوانان است.

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌ها نیز در دهه فجر امسال تکمیل و افتتاح می‌شوند، اضافه کرد: ورزشگاه‌های پنج و ۱۵ هزار نفری، استخرهای سرپوشیده و سالن‌های دو و میدانی متعددی در بین این پروژه‌ها قرار دارد.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه‌ساز رونق ورزش و رفع برخی از کمبودها در این حوزه است، ادامه داد: تلاش داریم تا بخش عمده طرح‌های نیمه تمام ورزش و جوانان در سطح کشور را تکمیل کنیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 5 شهریور 97، کدمطلب: 4386008،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین