پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴
استاندار سیستان و بلوچستان در جریان سفر به بخش نصرت آباد شهرستان زاهدان از معدن مس چهل کوره واقع در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب زاهدان بازدید کرد.

شعارسال: احمدعلی موهبتی در جریان بازدید از معدن مس چهل کوره زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان رنگین کمانی از معادن گوناگون است که مس چهل کوره یکی از ظرفیت های خوب معدنی استان به شمار می رود.

 

وی افزود: این معدن در بخش زیرزمینی در دو تراز ارتفاعی ۱۶۰۰و ۱۶۳۵ متر دارای دو تونل افقی و شیب دار حفر شده است که استخراج معدن در بخش زیرزمینی به روش انباره ای ودر شش کارگاه استخراجی انجام می گیرد که به زودی براساس مطالعات وپارامترهای ژئومکانیکی توسط مشاور خارجی به روش Fill cut تغییر خواهد یافت.

 

استاندار با بیان اینکه از ابتدای سال۹۷ استخراج در بخش روباز این معدن آغاز گردیده است، افزود: براساس آمار ارائه شده استخراج واقعی سال ۹۷ برابر ۱۸۰ هزار و ۷۴۸تن و در شش ماهه اول سال ۹۸ نیز مقدار ۲۳۹ هزار و ۷۲۷ کانسنگ مس اعلام گردیده است.

 

موهبتی ادامه داد: به استناد آخرین گزارش بازدید صورت گرفته وآمار عملکرد شرکت مس، درحال حاضر کار بهره برداری از کارگاه استخراج زیرزمینی و روباز معدن و نیز کارخانه فرآوری سایت چهل کوره درحال فعالیت است.

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10آبان1398، کدخبر: 918423، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین