پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۳
رئیس پلیس پایتخت گفت: از ابتدای سال ۹ مورد گروگانگیری در تهران داشته‌ایم که تمامی افراد ربوده‌شده نزد خانواده‌هایشان بازگشت داده شده‌اند.

شعارسال: رئیس پلیس پایتخت گفت: از ابتدای سال ۹ مورد گروگانگیری در تهران داشته‌ایم که تمامی افراد ربوده‌شده نزد خانواده‌هایشان بازگشت داده شده‌اند.

 سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه دستگیری یک باند آدم ربا اظهار کرد: یکی از باند‌های بزرگ آدم ربایی که تحت عناوین انتظامی و امنیتی اقدام به آدم ربایی می‌کردند را دستگیر کردیم.

وی افزود: این باند بعد از اقدام به ربایش از خانواده افراد تقاضای پول می‌کردند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: ۴ مورد آدم ربایی تا به این لحظه ثبت شده است و هنوز هم در حال تکمیل این پرونده هستیم.

وی ادامه داد: در آخرین آدم ربایی این گروه، افراد از فرد دزدیده شده فیلم تهیه کرده و برای خانواده اش ارسال کرده و در آن فیلم فرد دزدیده شده مجبور شده تا بگوید یکی از نهاد‌های امنیتی او را دزدیده و ۱۵ میلیون دلار و ۱۰ میلیارد تومان برای آدم ربا‌ها درخواست کرده است.

سردار رحیمی گفت: تا به این لحظه ۷ نفر از اعضا این گروه به اضافه سرکرده ان‌ها (در مجموع ۸ نفر) دستگیر شده اند که سرکرده این گروه ۶۰ سال سن دارد و سابقه ۵ مورد زندان را داشته است.

وی در پایان گفت: از ابتدای سال، ۹ مورد گروگانگیری در تهران داشته‌ایم که ۸ مورد آن با پیگیری‌های پلیس و یک مورد دیگر از طریق راه‌های دیگر شناسایی و تمامی افراد ربوده شده نزد خانواده‌هایشان بازگشت داده شده‌اند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فردانیوز ،تاریخ انتشار:11  آبان 1398،کدخبر: 960009،www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین