پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
ورای داستان تاسف بار بنیاد در استان ایلام در خصوص املاک ماده ۴۹ به ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان هشدار می‌دهیم. حرکت چراغ خاموش خصوصا ستاد اجرایی روی املاک ماده ۴۹ بدون ثبت بند ز در ثبت اسناد و ادعای معامله فضولی، پتانسیل بحران زایی امنیتی بالایی را برای کشور ایجاد خواهد کرد. بعنوان رسانه وظیفه تخصصی خود می‌دانیم که هشدار قضایی- امنیتی در این خصوص بدهیم. اسناد برخی از مصادیق این کار در پایگاه تحلیلی خبری شعار سال موجود می‌باشد. اگر بند ز اسناد املاک مصادره‌ای در ثبت اسناد تائید شود، این سازمان باید کلیه خسارات وارد بر خریداران آتی را بدون کمترین توجیهی جبران کند. خلا قانونی که مورد استناد ستاد اجرایی قرار گرفته و پتانسیل بالایی برای بحران زایی در سطوح ملی دارد.
شعار سال: محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار یک رسانه در ایلام، از مرگ آخرین مجروح حادثه گروگانگیری در ایلام خبر داد و اظهار داشت: "سعید رستمی" آخرین مجروح حادثه گروگانگیری (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ایلام به‌علت شدت جراحت لحظاتی پیش در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام جان خود را از دست داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: سعید رستمی آخرین مجروح حادثه گروگانگیری (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ایلام بود و مرگ او تعداد فوت‌شدگان این حادثه را ۶ نفر کرده است.

سعید رستمی پسرعموی "قاتل" بوده و حادثه گروگانگیری (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) در محل اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام رخ داد و در پی آن یکی از کارکنان سابق این اداره اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به‌سمت عوامل این اداره کرد.

در این حادثه، گرو‌گانگیر سه نفر از کارکنان این اداره را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد، همچنین در پی این حادثه پنج نفر زخمی شدند که از مجموع مجروحان شامگاه چهارشنبه یکی دیگر از آنان فوت کرد و مجموع کشته‌شدگان به ۶ نفر رسیده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۷۱۳۸۵۱، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین