پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۹۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
مدیرکل دفتر توسعه صادرات بخش کشاورزی در سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با هرگونه خرید توافقی در محصولات کشاورزی که در صادرات نقش عمده ای دارند، مخالف هستیم.

شعارسال: محمود بازاری ظهر چهارشنبه در میز ملی توسعه صادرات سه محصول زرشک، زعفران و عناب خراسان جنوبی با بیان اینکه ۸۵ درصد زعفران کشور در دو استان خراسان جنوبی و رضوی تولید می شود، افزود: همچنین گل محمدی از تولیدات خاص خراسان جنوبی بوده که می طلبد فرآوری آن مورد توجه قرار گیرد.

بازاری با بیان اینکه زعفران از اولویت های اول ما است، افزود: ۸۰ درصد محصول زعفران کشور باید صادر شود که این امر نیازمند توجه است.

 مدیرکل دفتر توسعه صادرات بخش کشاورزی در سازمان توسعه تجارت ایران اظهار کرد: با هرگونه خرید توافقی در محصولات استراتژیک مانند پسته، زعفران و خرما که در صادرات نقش عمده ای دارند، مخالف هستیم.

وی با اشاره به اختلاف قیمت های زعفران در بازار و مزارع بیان کرد: تمام کمک سازمان صنعت، معدن و تجارت برای معرفی محصول زعفران در راستای هدف گذاری بر آخرین بازار مصرف است.

بازاری از برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی خشکبار و گیاهان دارویی خبر داد و گفت: این‌نمایشگاه ۲۸ آبان ماه در تهران برگزار می شود.

مدیرکل دفتر توسعه صادرات بخش کشاورزی در سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه ثبت برندهای محصولات را حمایت می کنیم، افزود: در سال جاری ۷۸۰ میلیارد بودجه تعریف شده که تاکنون یک ریال تخصیص نیافته است.

بازاری بیان کرد: در معرفی زرشک و عناب همکاری می کنیم تا تجار با شرکت در نمایشگاه های مهم بین المللی به معرفی این محصولات بپردازند.

وی بیان کرد: پیشنهاد داده ایم از ابتدای سال ۹۹ تا پایان برنامه ششم، دو درصد از افزایش سود بازرگانی واردات گیاهان دارویی و فرآورده ها را جذب و در راستای افزایش تولید زعفران و گیاهان دارویی هزینه کنیم.

                                           

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22آبان1398  ، کدخبر: 4771528: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
محصولات ناب کشور خودمونم باید با هزار زور و زحمت بفروشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
چرا پس حالا تکلیف چی میشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین