پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۶۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶
ژاله امینی صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری با محوریت «جمع‌بندی نهایی برنامه مدیریت جامع تالاب جازموریان و تدقیق نقشه‌های پهنه‌بندی تالاب» بیان داشت: سازمان حفاظت از محیط زیست مسئولیت حفاظت و مدیریت تالاب‌های کشور را به عهده دارد.وی افزود:با عزمی که در کشور و استان کرمان و سیستان بلوچستان وجود دارد تالاب جازموریان وارد فاز مطالعاتی شده و از این به بعد وارد فاز اجرا خواهد شد.
شعارسال: نماینده سازمان محیط زیست کشور گفت: با عزمی که در کشور و استان های کرمان و سیستان بلوچستان وجود دارد تالاب جازموریان وارد فاز مطالعاتی شده است.
 
ژاله امینی صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری با محوریت «جمع‌بندی نهایی برنامه مدیریت جامع تالاب جازموریان و تدقیق نقشه‌های پهنه‌بندی تالاب» بیان داشت: سازمان حفاظت از محیط زیست مسئولیت حفاظت و مدیریت تالاب‌های کشور را به عهده دارد.
 
وی افزود: از سال ۱۳۸۳ با تغییر رویکردی که داشتیم تاکنون ۳۲ تالاب وارد برنامه شیوه مطالعاتی کشور شده‌ است.
 
نماینده سازمان محیط زیست کشور گفت: با عزمی که در کشور و استان کرمان و سیستان بلوچستان وجود دارد تالاب جازموریان وارد فاز مطالعاتی شده و از این به بعد وارد فاز اجرا خواهد شد.
 
امینی گفت: در دبیرخانه تالاب‌های کشور بر این باوریم که اگر این برنامه که با حضور همه ذینفعان اجرا شده پیگیری شود بسیار موثر خواهد بود.
 
وی یادآور شد: از سال ۹۶ با توجه به عزم ملی که در استان و در کشور وجود داشت تالاب جازموریان وارد این طرح و فرآیند شد. 
 
امینی گفت: امیدواریم این کارگاه‌ها و نشست‌های علمی تخصصی مفید واقع شوند و تمامی اقدامات انجام شده به مرحله اجرا درآید و تالاب جازموریان احیا شود.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری     مهر،تاریخ انتشار:    29   آبان 1398،کدخبر:   4776636،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
با عزمی که در کشور و استان کرمان و سیستان بلوچستان وجود دارد تالاب جازموریان وارد فاز مطالعاتی شده و از این به بعد وارد فاز اجرا خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین