پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
کامیل احمدی، پژوهشگر پس از سه ماه بازداشت موقت، عصر یکشنبه آزاد شد. شفق رحمانی، همسر این پژوهشگر در این باره به ایرناپلاس می‌گوید: کامیل احمدی عصر روز یکشنبه با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون پس از سه ماه بازداشت موقت آزاد شد.احمدی در سال‌های اخیر در زمینه آسیب‌ها و مسائل اجتماعی پژوهش‌ها و کتاب‌هایی با موضوعات ازدواج کودکان (کودک‌همسری)، ازدواج سفید، زباله‌گردی کودکان در تهران، هویت و قومیت در ایران و.. انجام داده و منتشر کرده است.

شعار سال: شفق رحمانی، همسر این پژوهشگر در این باره به ایرناپلاس می‌گوید: کامیل احمدی عصر روز یکشنبه با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون پس از سه ماه بازداشت موقت آزاد شد.

احمدی در سال‌های اخیر در زمینه آسیب‌ها و مسائل اجتماعی پژوهش‌ها و کتاب‌هایی با موضوعات ازدواج کودکان (کودک‌همسری)، ازدواج سفید، زباله‌گردی کودکان در تهران، هویت و قومیت در ایران و.. انجام داده و منتشر کرده است.

وی ۲۰ مرداد ماه سال جاری در تهران بازداشت شده بود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 29  آبان 98، کد خبر:   83563209، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین